راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک صادرات ایران بیش از 4 میلیون قبض را به صورت آنلاین دریافت کرد

بانک صادرات ايران طي دي ماه سال جاري بیش از 4 ميليون قبض خدمات شهري مشتريان را از طريق ابزارهاي الکترونيکي دريافت کرد.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک به منظور ارتقاء کيفي خدماتي، جلب رضايت مشتريان و همچنين تسهيل و تسريع در ارائه خدمات بانکي، با راه‌اندازي سيستم‌هاي مکانيزه دريافت قبوض خدمات شهري اقدام کرده است. بر اين اساس در دي ماه سال جاري مشتريان بانک و دارندگان کارت بانک‌هاي عضو شبکه شتاب از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز، تلفنبانک، دستگاه‌هاي پايانه‌ فروش، سيستم بانکداري اينترنتي و همراه بانک 4 ميليون قبض را به صورت غيرحضوري و 951 هزار قبض را به صورت حضوري پرداخت نموده‌اند.

براساس اين گزارش، مشتريان اين بانک از طريق دستگاه‌ خودپرداز يک ميليون و 673 هزار، تلفنبانک 919 هزار، دستگاه‌هاي پايانه فروش يک ميليون و 168 هزار، همراه بانک 192 هزار و سيستم بانکداري اينترنتي 49 هزار قبض را پرداخت کرده‌اند اين گزارش مي‌افزايد که تعداد 951 هزار قبض به صورت سنتي و از طريق شعب دريافت شده است.

گفتني است که استفاده از سامانه‌هاي مکانيزه و الکترونيکي نقش برجسته‌اي درصرفه‌جويي هزينه‌ها، وقت و کاهش ترافيک و آلودگي هوا دارد و موجب جلب رضايت مندي مشتريان نيز مي‌شود.

منبع: بانک صادرات ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.