راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایران ارقام

شرکت ایران ارقام با بیش از نیم قرن تجربه در ارائه محصولات و راه‌کارهای بانکی، همواره منشأ خدمات مؤثر در بخش بانکی کشور بوده است و تلاش دارد تا با ارائه به‌روزترین محصولات و همگام با پیشگامان این صنعت در جهان، گامی در راستای پیشبرد اهداف نظام بانکی کشور بردارد.

خدمات و محصولات شرکت ایران ارقام در حوزه سخت‌افزاری شامل فروش تجهیزات بانکی از قبیل دستگاه‌های خودپرداز و CRS و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی این محصولات توسط شبکه گسترده نمایندگی در سراسر کشور است. همچنین در کنار ارائه محصولات سخت‌افزاری، شرکت با ارائه راهکارهای نرم‌افزاری بانکی مثل سوییچ بانکی سبا و با در اختیار داشتن یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های توسعه و پشتیبانی نرم‌افزار در کشور به فعالیت می‌پردازد.

سال تأسیس:

۱۳۳۵

تعداد کارکنان:

۶۷۰

مدیرعامل:

سمت: مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره

اعضای هیئت‌مدیره:

سمت: رئیس هیئت‌مدیره

سمت: عضو هیئت‌مدیره

سمت: عضو هیئت‌مدیره

سمت: عضو هیئت‌مدیره

ایران ارقام در گذر زمان:

  • ۱۳۳۵: آغاز فعالیت شرکت ایران ارقام با اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت NCR
  • ۱۳۴۸: ادامه فعالیت شرکت تحت نام «سی‌آر ایران»
  • ۱۳۶۲: واگذاری کل سهام طی توافقنامه‌ای به دولت جمهوری اسلامی ایران و تغییر نام شرکت به «خدمات دستگاه‌های محاسباتی ایران ارقام»
  • ۱۳۶۹: ورود به حوزه تولید نرم‌افزار با عقد قرارداد با سازمان ثبت‌احوال کشور
  • ۱۳۷۰: معرفی دستگاه‌های خودپرداز به بازار برای اولین بار در ایران و نصب و راه‌اندازی آن‌ها در بانک‌های سپه و ملت
  • ۱۳۷۳: اخذ مجوز تولید ریز کامپیوتر
  • ۱۳۸۰: واگذاری از مجموعه شورای عالی انفورماتیک و بانک ملت بر اساس اصل 44 قانون اساسی به صندوق ذخیره فرهنگیان
  • ۱۳۸۳: تغییر نام شرکت به ایران ارقام
  • ۱۳۸۴: پذیرش در سازمان بورس و اوراق بهادار
  • ۱۳۸۵: تولید و عرضه سوییچ تبادل اطلاعات بانکی سبا
  • ۱۳۸۶: اخذ نمایندگی انحصاری شرکت GRG Banking درزمینهٔ تولید خودپرداز بانکی
  • ۱۳۸۹: احداث مجتمع تولیدی شرکت در پرند به منظور تولید و مونتاژ محصولات سخت‌افزاری
  • ۱۳۹۰: معرفی اولین دستگاه CRS به بازار ایران
  • ۱۳۹۱: نصب و راه‌اندازی اولین دستگاه CRS در ایران در بانک سرمایه
  • ۱۳۹۳: معرفی دستگاه VTM به بازار
  • ۱۳۹۴: نصب و راه‌اندازی دستگاه VTM در بانک سرمایه
  • ۱۳۹۵: راه‌اندازی سرویس NOC به‌صورت 24×7 با امکان مانیتورینگ سوییچ و زیرساخت
  • ۱۳۹۶: راه‌اندازی ۱۰هزارمین دستگاه GRG در ایران
  • ۱۳۹۸: ورود به حوزه telecommunication و MVNO
  • ۱۳۹۸: طراحی و تولید IAC+
  • ۱۳۹۸: طراحی IPC و ویندوز ۱۰
  • ۱۳۹۹: ورود به حوزه هدایت تراکنش و پرداخت

مدیرعامل‌ها از ابتدا تا کنون:

  • علیرضا چراغی
  • محمد حقانی
  • اسماعیل فیاضی
  • محمود رضا قلی
  • محمدجواد انبیایی
  • مهدی افراسیابی
  • محمود رضا قلی
  • جواد میرزا زاده
  • امیر حسین فتاحی
  • عابد آفتابی
  • کوروش منتظری
  • سید ابوالحسن پورحسینی

محصولات و خدمات:

  • تبلت آموزشی
  • اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO)
  • سامانه رفتار شناسی مشتریان
  • سامانه های هوش تجاری
  • سوئیچ بانکی سبا
  • سامانه جامع مانیتورینگ
  • صندوق های فروشگاهی
  • سامانه صدور آنی کارت
  • سامانه تسویه سبا
  • سامانه بی رسید
  • سامانه کنترلر خودپردازها
  • سامانه ژورنال الکترونیکی
  • خودپرداز +IAC
  • IPC CORE 10
  • دستگاه امنيت خودپرداز

.

.

افتخارات:

  • گواهی عضویت در اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران(مپنا)
  • گواهی عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران
  • گواهی ایزو بیست و هفت هزار و یک
  • گواهی ایزو نه هزار و یک
  • Sales Partner Certificate
  • تقدیرنامه بانک سپه
  • لوح سپاس پنجمین نمایشگاه بانکداری اسلامی
  • گواهی‌نامه بهترین برند تجاری
  • تندیس پنجمین همایش بانکداری الکترونیک
  • تندیس بهترین شریک تجاری از شرکت GRG
  • لوح تقدیر سومین همایش بانکداری اسلامی
  • هشتمین اجلاس سراسری مشتری‌مداری
  • تقدیرنامه بانک تجارت
  • تندیس ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت
  • لوح تقدیر همایش انتخاب ملی
  • گواهینامه صلاحیت خدمات انفورماتیکی
  • گواهینامه آموزشی
  • نشان ملی رتبه نخست خدمات منحصر به فرد و مورد رضایت مشتریان در سیستم بانکی کشور
  • لوح سپاس نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی
  • تندیس پنجمین نشان عالی مدیر سال ۱۳۹۹
  • تندیس ششمین نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۰
  • تندیس چهارمین نشان عالی مدیر سال ۹۷-۹۸
  • تندیس شرکت در نمایشگاه تراکنش ایران ۲۰۱۶
  • تندیس بهترین برند تجاری ۲۰۲۱
  • تندیس شرکت در همایش انتخاب ملی
  • تندیس شریک طلایی 2013، GRG
  • تندیس بهترین شریک فنی 2011، GRG
  • شریک تجاری طلایی GRG 2016
  • تندیس شریک طلایی GRG 2014
  • تندیس بهترین فروشنده دستگاه‌های ATM از شرکت GRG
  • تندیس سومین اجلاس سراسری تعالی کیفیت اول آذر ۱۴۰۱
  • تندیس و لوح تقدیر هفتمین اجلاس نشان عالی مدیر سال آذر ۱۴۰۱
  • تندیس پنجمین اجلاس چهره های نامی صنعت و اقتصاد ۲۳ آذر ۱۴۰۱
  • تندیس سومین اجلاس سراسری 100 واحد مشتری مدار اسفند ۱۴۰۱
  • تندیس دومین همایش ملی ساخت ایران مردادماه ۱۴۰۲

مشتریان:

  • پست‌بانک ایران
  • بانک رفاه کارگران
  • بانک مسکن
  • بانک تجارت
  • بانک سرمایه
  • بانک اقتصاد نوین
  • بانک پاسارگاد
  • بانک سپه
  • بانک ملت
  • بانک توسعه تعاون
  • شرکت سمات
  • بانک قرض‌الحسنه رسالت
  • شهرداری تهران
  • بانک سامان
  • بانک کارآفرین
  • بانک ایران زمین
  • بانک آینده
  • بانک سینا
  • شرکت توسعه و نوآوری شهر
  • بانک پارسیان
  • بانک ملی ایران
  • بانک شهر
  • بانک کشاورزی
  • وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
  • مؤسسه مالی و اعتباری کاسپین
  • شرکت پارسا
  • بانک صادرات
  • بانک گردشگری

شرکت‌های هم‌گروه:

  • گروه صنعتی پلور سبز
  • پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی
  • شرکت لیزینگ فرهنگیان
  • بیمه معلم
  • شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران
  • شرکت خدمات مسافرتی هوایی زاگرس
  • سرمایه‌گذاری فرهنگیان
  • مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان
  • شرکت صنایع آموزشی
  • شرکت ساختمانی معلم
  • بانک سرمایه

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.iranargham.com

تلفن: ۴۱۸۷۵۰۰۰-۰۲۱

دورنگار: ۸۸۹۰۱۸۶۳-۰۲۱

پست الکترونیک: info@iranargham.com

صندوق پستی: ۱۴۱۵۵۱۳۱۵

کد پستی: ۱۵۹۸۶۸۵۹۱۴

نشانی: تهران، خیابان استاد نجات‌اللهی خیابان سپند غربی، پلاک ۵۲

شرکت ایران ارقام در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره شرکت ایران ارقام


شرکت ایران ارقام

ایران‌ارقام موفق به کسب نشان تعالی کیفیت از بین ۴۸ شرکت صنعتی شد

سومین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت، يكم آذرماه ١٤٠١ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. این اجلاس با هدف معرفی و تجلیل از مدیران ارزش‌آفرین و شرکت‌های کیفیت‌محور با رویکرد خلاقیت و نوآوری در تولید محصول و ارائه خدمات ارزشمند

ایران‌ارقام موفق به اخذ قرارداد پشتیبانی دستگاه‌های Wincore شرکت پرداخت نوین آرین شد

خودپردازها به‌طور معمول نقش عمده‌ای در تبادلات مالی روزانه مردم ایفا می‌کنند، از همین رو پشتیبانی و به‌روزرسانی این دستگاه‌ها برای شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بسیار حائز اهمیت است. اکنون نیز شرکت پرداخت نوین آرین در راستای بهبود

نگهداری و پشتیبانی هزار دستگاه‌ خودپرداز بانک ملی به ایران ارقام واگذار شد

شرکت ایران ارقام به دنبال اعتماد گسترده بسیاری از بانک‌های فعال در کشور، در مناقصه بانک ملی ایران برنده و به مدت سه سال خدمات نگهداری و پشتیبانی هزار دستگاه‌ خودپرداز بانک ملی ایران به این شرکت واگذار شد. شرکت ایران ارقام با بیش از نیم‌قرن

اقتصاد اشتراکی پشتوانه نظری راهکار عملی

راهکار اصلی؛ استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های فناوری اطلاعات بزرگ، بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت برای استفاده از فرصت‌های متعدد پیش رو در این زمینه و استفاده از ظرفیت‌های ایشان جهت ایجاد شرکت‌های مشترک با یکدیگر است