X-Trader

X-Trader مبتنی بر نیاز بازار یک سامانه آنلاین اختصاصی طراحی کرده است، در این سامانه از تجربه کاربری TSETMC که برای همه تریدرها نوستالژی است استفاده شده است، پالت رنگی این سامانه از ترکیب رنگ‌های سورمه‌ای و سبز است و با توجه به روند آنلاین‌های مدرن و روز دنیا انتخاب شده است که به کاربر حس ترید در یک محیط امن و پیشرفته را می‌دهد.

این سامانه علاوه بر آنلاین‌ترید بودن یک سیستم اتوماسیون قدرتمند برای فیلتر کردن بازار است که همه فیلترها بدون برنامه‌نویسی، به سهولت و در زمان کمی اجرا می‌شوند.XTrader  دارای ارزش‌افزوده‌های منحصربه‌فردی است:

دیده‌بان حرفه‌ای:

فیلتر لحظه ای بازار بر مبنای «فیلترهای بنیادی و نسبت های مالی»، «فیلترهای تکنیکال» و «اطلاعات تابلو». طراحی این ابزار با الهام از نمونه‌های موفق و محبوب خارجی صورت گرفته است که با توجه به نیاز داخلی بازطراحی شده‌اند. این ابزار علاوه بر القا حس حرفه‌ای بودن به تریدر، باعث افزایش دانش او نیز می‌شود. ازآنجایی‌که فیلتر کردن بازار ابزاری حیاتی برای تریدر است، پس از استفاده از این سیستم، تریدر به یک مشتری وفادار برای کارگزاری تبدیل می‌شود.

ابزار پیشرفته تحلیل تکنیکال:

در این ابزار امکان ساخت استراتژی معاملاتی ساده بر مبنا اندیکاتورهای تکنیکال وجود دارد، پس از ساخت استراتژی، تریدر می‌تواند بازار را اسکن کند و سهام‌های در موقعیت خرید یا فروش بر مبنا استراتژی خود را پیدا کند، سپس بک تست بگیرد تا سودآوری استراتژی خود را بررسی کند و سپس به‌راحتی ترید کند.XTrader  کل این فرآیند را در کمتر از ۳ دقیقه انجام می‌دهد؛ اما بدون XTrader ، تریدر باید در ابتدا یک زبان یاد بگیرد (معمولا ًmql) سپس استراتژی خود را برنامه‌نویسی کند که علاوه بر چالش‌ها برنامه‌نویسی مشکلاتی مانند شروع شدن هفته از دوشنبه در متاتریدر را نیز تجربه کند، برای هر تغییری باید مجدداً برنامه‌نویسی انجام دهد و سپس بازار را اسکن کند. البته اگر به متاتریدر مسلط باشد. همین ویژگی سبب می‌شود تا تحلیل گران تکنیکال برای اسکن کردن بازار راهی جز استفاده کردن از XTrader نداشته باشند که مجدداً باعث وفاداری مشتری می‌شود.

هر دو ابزار قابلیت به اشتراک‌گذاری فیلتر یا استراتژی، فالو کردن هات لیست و سیستم اعلان در ایمیل یا تلگرام را دارند.

X-Trader دو مزیت مهم نسبت به سایر پلتفرم‌های بازار ایران دارد:

اول: تنها تیم IT بازار است که علاوه بر استفاده از ابزارهای موجود در دنیا خودش قابلیت طراحی و ساخت ابزارهای را جدید دارد.

دوم: قابلیت تولید محتوا دارد، ابزارهای موجود علاوه بر کاربردی بودن نیاز به آموزش دارند به همین دلیل ابزار خوبی برای بازاریابی دیجیتال و برجسته کردن نقش کارگزاری در بازار است.

 

سال شروع فعالیت: شهریور ۹۵

بنیان‌گذار: هادی جمشیدی

حوزه فعالیت: Capital Market

رقبا:

  • اکسیر رایان
  • آنلاین پلاس تدبیر
  • فارابیکسو
  • آسا تریدر
  • آنلاین صحرا
  • یوز تریدر

 

خدمات:

  • امکانات معامله و مدیریت پرتفو
  • سیستم اتوماسیون اسکن بازار

 

مشتریان:

  • کارگزاری‌ها

 

افتخارات:

  • رتبه دوم در رویداد تریگر دانشگاه شریف
  • اولین پلتفرم آنلاین مجهز به اتوماسیون تحلیل
  • اولین ارائه‌دهنده ابزار و راهکار برای معاملات خودکار

 

دانلود لوگو با کیفیت ایکس‌تریدر {PNGJPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.xtrader.ir

تلفن: ۰۹۱۲۸۳۶۸۳۴۵

دورنگار:

پست الکترونیک: m.hadi.jamshidi@gmail.com

نشانی: تهران، ولنجک، دانشگاه شهید بهشتی، مرکز رشد، واحد ۲۰۱

استارت‌آپ X-Trader در شبکه‌های اجتماعی: