راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر استعفا داد

عیسی رضایی، مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر از سمت خود استعفا داد تا اولین تغییر در مدیریت مؤسسات اعتباری در سال جاری رقم بخورد.

به گزارش ایسنا، در جلسه روز شنبه هیئت‌مدیره موسسه اعتباری کوثر موضوع استعفای عیسی رضایی به دلیل اختلاف با برخی از سهامداران مطرح شد و هیئت‌مدیره با استعفای وی موافقت کرد.

عیسی رضایی در دی‌ماه ۱۳۸۹ مدیرعاملی موسسه اعتباری کوثر را بر عهده گرفت. راه‌اندازی ۳۵۲ شعبه در سراسر کشور، اخذ تأییدیه ثبت موسسه از اداره ثبت شرکت‌ها، اخذ مجوز رسمی فعالیت موسسه اعتباری کوثر از سوی بانک مرکزی، افزایش سرمایه موسسه کوثر به ۶۰۰۰ میلیارد ریال و ادغام صندوق جوانان خیر ازجمله اقدامات وی در این مدت بوده است.

بر اساس ماده ۸۸ اساسنامه موسسه اعتباری کوثر، تا معرفی مدیرعامل جدید جواد فهیمی پور (قائم‌مقام مدیرعامل) مسئولیت امور را بر عهده خواهد داشت و رضایی به‌عنوان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره موسسه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

بخش عمده سهام موسسه اعتباری کوثر متعلق به بازنشستگان نیروهای مسلح بوده و هم‌اکنون این موسسه با نزدیک به ۵۰۰ هزار سهامدار یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فرابورسی به لحاظ تعداد سهامدار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.