راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

US Bank با همکاری مسترکارت پرداخت‌های ناوگان خودرو متصل را به‌صورت پایلوت راه‌اندازی می‌کند

مسترکارت به‌تازگی از سرویس جدیدی رونمایی کرده است که به‌صورت اتوماتیکی داده‌های مربوط به سوخت و نگهداری را از داشبورد خودروهای متصل دریافت می‌کند و با فرایندهای پرداخت ادغام می‌کند. US Bank هم اولین جایی است که این قابلیت جدید را به‌صورت پایلوت راه‌اندازی می‌کند تا به مدیران ناوگان انعطاف‌پذیری، قابلیت دید و کنترل مدیریت هزینه‌های روزمره را دهد.

درواقع این سیستم انجام فرایندها را برای مدیران ناوگان‌ راحت‌تر می‌کند و شفافیت و کنترل بیشتری به آنها می‌دهد.

کیکی دل وال، معاون ارشد تجارت مسترکارت می‌گوید: «فناوری راه‌های بسیاری برای ایجاد آرامش ذهنی پیش پای ما قرار می‌دهد. ادغام قابلیت‌های پرداخت دیجیتال با داده‌هایی که از وسایل نقلیه متصل دریافت می‌شود به بانک‌ها این امکان را می‌دهد تا دیدگاه منحصربه‌فردی برای مدیران ناوگان‌ها در کسب‌وکارشان فراهم کنند.»

به کمک سرویس جدید مسترکارت، ناوگان وسایل نقلیه که وارد ایستگاه گاز می‌شوند، به‌طور خودکار داده‌های خودرو ازجمله موقعیت مکانی، کیلومترشمار و زمان‌سنج سوخت را هنگام ورود پمپ سوخت ثبت می‌کنند.

اگر راننده سوخت بیشتری نسبت به آنجه موردنیاز وسیله است را مصرف کند، هم مدیر ناوگان و هم راننده هشداری دریافت می‌کنند.

مدیران ناوگان همچنین توانایی افزودن کنترل‌های سفارشی و شخصی‌سازی‌شده‌ای دارند که به رانندگان این امکان را می‌دهد تا از کارت برای خرید چیزهای دیگری غیر از سوخت، استفاده کنند.

منبع: Mastercard

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.