راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویکرد‌ها و برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای سال‌ جاری داده‌ورزی سداد مشخص شد

با حضور مدیرعامل و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران در شرکت داده‌ورزی سداد رویکردها و برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای سال جاری این شرکت ارائه و اولویت‌بندی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، این جلسه صبح یکشنبه 30 اردیبهشت 97 در محل شرکت داده‌ورزی سداد با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد بانک ملی ایران و شرکت داده‌ورزی سداد برگزار شد. مهندس حمیدرضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد در آغاز جلسه به ارائه رویکردها و برنامه‌های کلان سازمان متناسب با اتمسفر تکنولوژی جهان پرداخت.

مختاریان با اشاره به ظهور انقلاب صنعتی چهارم، خاستگاه‌ها، مفاهیم و تکنولوژی‌های آن را برشمرد و به بررسی تحلیلی تحولات بانکی و بانکداری نسل سوم پرداخت و قابلیت‌های دیجیتال متمایز را نقطهٔ تمرکز بانک‌ها در این دوره دانست. مدیرعامل سداد ضمن ترسیم افق‌های حرکت این شرکت از باز سازمان‌دهی چارت سازمانی در راستای تحقق اهداف سازمان خبر داد. مختاریان توسعه سرمایه‌ی انسانی مبتنی بر مدل RESPECT و برنامه‌ریزی چابک با پیاده‌سازی تکنیک OKR را از ملزومات مهم پیشرفت سازمان دانست. در ادامه معاون عملیات و معاون نرم‌افزار سداد برنامه سال 97 شرکت را طی گزارشی ارائه کرد.

دکتر محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تأیید رویکردها و اهداف عملیاتی سداد، اولویت‌های عملیاتی بانک ملی را تبیین کرد. حسین زاده تمایز و خلاقیت را از عوامل ضروری رقابت در بازار دانست و از تغییرات به وجود آمده در سداد ابراز خرسندی کرد. در بخش دیگری از جلسه مهندس مسعود خاتونی عضو هیئت‌مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران از اراده‌ی فناوری اطلاعات بانک ملی ایران در پیشبرد اهداف و اولویت‌های تبیینی خبر داد و پیوند، همدلی و حمایت مدیران ارشد بانک ملی از سداد در مقطع کنونی را مثال‌زدنی و تکرارناشدنی دانست.

در ادامه مدیرعامل بانک ملی و همراهان در جلسه برنامه‌ریزی انتشار (release plan) تیم محصول بام که متشکل از کارکنان تمام بخش‌های مرتبط با محصول بام است حاضر شدند و در جریان روند برنامه‌ریزی و تخصیص وظایف پروژه بام قرار گرفتند. دکتر حسین زاده ضمن استقبال از روش برنامه‌ریزی بکار گرفته‌شده آن را چابک، اثربخش و مبتنی بر خرد جمعی و به‌دوراز بوروکراسی‌های متداول اداری دانست و از تیم بام و رویکردهای نوین برنامه‌ریزی آن تقدیر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.