راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کامویوا و ایرتل تانزانیا برنده جایزه Remtech 2018 شدند

شرکت ماهیندرا کامویوا و ایرتل به‌عنوان برنده‌های مشترک بخش«مشارکت انتقال پول» (Remittance Synergies) در جایزه رِم‌تک سال 2018 معرفی شدند.

ماهیندرا از شرکت‌های پیشرو در ارائه راهکارهای حرکتی و ایرتل هم به‌عنوان یکی از اپراتورهای پیشرو در تانزانیا است و این دو شرکت برای سرویس بومی تعامل‌پذیری پول موبایلی ایرتل برنده این جایزه شدند.

این جایزه در مجمع جهانی رمیتنس، سرمایه‌گذاری و توسعه در کوالالامپور به برندگان اهدا شد.

شرکت هندی ماهیندرا کامویوا یکی از بزرگ‌ترین فعالان در زمینه فناوری اطلاعات است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و نماینده آن در ایران، شرکت رمیس است.

شرکت ایرتل با تیگو در سال 2014 و برای راه‌اندازی اولین سرویس پول موبایلی تعامل‌پذیر در آفریقا با یکدیگر همکاری کردند. در سال 2016 این همکاری شرکت ووداکام را هم دربر گرفت.

نتیجه این همکاری به کاربران پول موبایلی در تانزانیا این امکان را می‌داد تا مستقیما بتوانند کیف ‌پول‌های بین ایرتل مانی، تیگو پزا و ووداکام ام‌پزا پول جابجا کنند.

سرینیواس نیدوگوندی معاون ارشد و مدیر بخش راهکارهای مالی کامویوا می‌گوید: «تعامل‌پذیری میان ارائه‌دهندگان سرویس‌های پول موبایلی می‌تواند راه را برای سلامتی، حفظ و نگهداری اکوسیستم پول موبایلی هموار کند. این پیروزی به نقش ما در سرویس پول موبایلی اعتبار می‌بخشد و می‌توانیم این خدمت را از طریق تعامل‌پذیری برای اپراتورها و مشتریانشان ماندنی سازیم.»

جایزه رِم‌تک توسط IMTC Conferences و با همکاری و مشارکت Mohr world Consulting برگزار می‌شود تا فرصتی باشد برای نمایش نوآورانه‌ترین راهکارهای فناورانه‌ای که برای بهبود سرویس رمیتنس در سطح جهانی طراحی شده است.

به نظر می‌رسد که جدای از کامویوا، اخبار جدید و خوشی هم از جانب رمیس در راه است.

شنیده ها حاکی از آن است که زیرساخت کیف پول کامویوا به زودی با همکاری رمیس و یکی از بانک‌ها در ایران راه‌اندازی خواهد شد. راه‌اندازی چنین زیرساختی می‌تواند خدماتی برای رمیتنس، مشابه آنچه کامویوا در سایر کشورها تجربه داشته، در اختیار ایرانیان قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.