راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان خریدوفروش بیت‌کوین، برگ برنده اسکوئرکش در مقایسه با ونمو است

گزارش‌ها نشان می‌دهد که اپلیکیشن پرداخت موبایلی اسکوئرکش، از اپلیکیشن ونمو، رشد سریع‌تری دارد. از اوایل سال 2016، تعداد دانلود اپلیکیشن اسکوئرکش رشد 128 درصدی داشته است درحالی که این تعداد برای اپلیکیشن ونمو تنها 74 درصد بوده است.

با حدود 28 میلیون بار دانلود تجمعی، می‌توان گفت که تعداد دانلودهای اسکوئرکش تنها یک میلیون بار کمتر از میزان دانلودهای ونمو است.

تحلیلگر دن دولو می‌گوید: «معمولا تعداد دانلودهای اپلیکیشن ونمو در مقایسه با اسکوئر بیشتر بوده است اما این شکاف موجود در ماه جولای سال 2017، به بالاترین حد خودش رسید.»

اما به نظر می‌رسد که امکان انجام تراکنش‌های بیت‌کوین در اپلیکیشن اسکوئرکش، به تقویت و رشد این اپلیکیشن کمک شایانی کرد.

حالا که این اپلیکیشن امکان انجام خریدوفروش بیت‌کوین در اکثر ایالت‌ها را فراهم کرده است و روند رشد آن در مقایسه با اپلیکیشن معروف کوین‌بیس، قابل توجه است.

دولو، اسکوئرکش را یک عامل درآمد بالقوه برای شرکت پرداخت اسکوئر می‌داند. این شرکت اعلام کرد که در سه ماهه اولی که خریدوفروش بیت‌کوین را ارائه می‌داد توانست مجموع 34.1 میلیون دلار بیت‌کوین به فروش برساند؛ اگرچه که در ابتدا مجبور بود برای خرید این ارز رمزنگاری‌شده 33.9 میلیون دلار هزینه کند و درنهایت درآمد 200 هزار دلاری نصیبش شد.

حجم پرداخت ناخالص در سه ماهه اول سال اسکوئر، با 31 درصد رشد، به میزان 17.8 میلیارد دلار رسید.

منبع: CNBC

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.