راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

روز دیجیتال مارکتینگ با حضور مدیران بازاریابی دیجیتال برگزار می‌شود

روز بازاریابی دیجیتال، با حضور مدیران بازاریابی دیجیتال کسب‌وکارهای موفق و با هدف اشتراک گذاری دانش و تجربه در این حوزه 21 اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود و راه‌پرداخت، جزو حامیان رسانه‌ای این رویداد است.

در این کنفرانس یک روزه، مدیران ارشد بازاریابی دیجیتال در ارائه‌های ۳۰ دقیقه‌ای، با یک مثال واقعی از تجربه تلخ یا شیرینی که در مسیر پر پیچ و خم بازاریابی دیجیتال پشت سرگذاشته‌اند، دانش و تجربه خود را با شرکت کننده‌ها به اشتراک خواهند گذاشت.

سخنرانان این نشست، مینا جهانی، مدیر بازاریابی دیجیتال دیوار، داود مشتاقی، مدیر بازاریابی مدیسه، محسن رهگذر، معاون ارتباطات خلاق دیجیتال بادکوبه، مرجان سلیمانی، مدیر بازاریابی دیجیتال تپ سی، مجتبی جوانمردی، مدیر بخش بازاریابی میدانی سامسونگ موبایل، حمیدرضا سعادتی، مدیر بازاریابی عملکرد دیجی کالا، توحید علی اشرفی، مدیر بازاریابی علی بابا، متین ارشادی، مدیر بازاریابی چیلیوری، حورا وکیلی، مدیر ارتباطات بازاریابی ریحون و محمدعلی جنت خواه دوست، مؤسس و مدیرعامل طرفداری هستند.

ثبت نام در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر از طریق dmday.ir امکان‌پذیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.