راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت آنلاین برای کسب‌وکارهای آفلاین به وسیله لینک‌توپی

استارت‌آپ لینک‌توپی در اصل یک محصول حسابداری نیست بلکه یک محصول دفترداری است. به این نرم‌افزار امکان ارائه لینک پرداخت از داخل برنامه داده شده است. به این معنا که یک کسب‌وکار آفلاین، می‌تواند یک درگاه پرداخت آنلاین داشته باشد.

«لینک‌‌توپی فقط یک درگاه پرداخت نیست، یک اپلیکیشن دسکتاپی به نام آسانا دارد و یک نرم‌افزار فروشگاهی.» این تعریفی است که هومن نوریان، مدیرعامل استارت‌آپ لینک‌‌تو‌پی، از محصول‌شان ارائه می‌دهد. «محصول ما در اصل یک محصول حسابداری نیست بلکه یک محصول دفترداری است. به این نرم‌افزار امکان ارائه لینک پرداخت از داخل برنامه داده شده است. به این معنا که یک کسب‌وکار آفلاین، می‌تواند یک درگاه پرداخت آنلاین داشته باشد. ما از طریق شرکت سداد توانستیم این امکان را داشته باشیم که برای هر شخص، یک ترمینال ایجاد کنیم. در اصل ما پذیرنده سداد هستیم و به هر تعدادی که بخواهیم ترمینال پرداخت برایمان ایجاد می‌شود.»

نوریان می‌گوید: «ما به کسب‌وکارهای آنلاین سرویس ارائه نمی‌دهیم. حوزه فعالیت ما، کسب‌وکارهایی است که فروش روزانه دارند و بستری برای دریافت نیاز دارند.» او در رابطه با خدماتی که لینک‌‌توپی ارائه می‌دهد هم می‌گوید: «در این زمینه، استارت‌آپ‌هایی که چنین فعالیت‌هایی انجام می‌دهند، تنها قادر به ارائه این مورد هستند که اطلاع دهند چه کسی مبلغ را پرداخت کرده است. در حالی‌که این سیستم، از زمان صدور فاکتور تا ثبت سند را به صورت مکانیزه و کامل ارائه می‌دهد. تمام مراحل روند پیشرفت صدور تا دریافت مبلغ فاکتور، به صورت پیامک برای مشتری ارسال و توسط نرم‌افزار در سیستم فروشنده ثبت می‌شود.»

به گفته نوریان، لینک‌‌توپی محصول یک استارت‌آپ با ۷ نفر نیروی ثابت است که در ۲۹ اسفندماه ۹۶، از آن رونمایی شده است. او ادامه می‌دهد: «در حال حاضر هم به دنبال جذب سرمایه‌ هستیم، هم معرفی و شناخته شدن محصول.»

منبع: شنبه پرس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.