راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تا چند روز دیگر رویداد سیملس 2018 در دبی برگزار می‌شود

سیملس 2018 روزهای یکشنبه و دوشنبه، 26 و 27 فروردین ماه در مرکز بین‌المللی کنوانسیون و نمایشگاه شهر دبی برگزار می‌شود. این رویداد که یک تجربه 19 ساله را با خود به همراه دارد و از رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه کارش را شروع کرد و امروزه با نام سیملس در دبی به فعالیتش ادامه می‌دهد. این رویداد بزرگ‌ترین رویداد منطقه به حساب می‌آید که بخش‌های مختلف پرداخت، تجارت الکترونیک، خرده فروشی و فین‌تک را پوشش می‌دهد.

درواقع سیملس به مکان گردهمایی متفکران، ایده‌پردازان، برهم‌زنندگان بازار و رویدادی برای آشنایی بیشتر با روندها و فناوری‌هایی که آینده بازار را شکل خواهند داد بدل شده است.

بیش از 10 هزار متخصص حوزه‌های فین‌تک، بانکداری، پرداخت، خرده‌فروشی، نمایش بیش از 75 دموی رایگان، بیش از 350 غرفه نمایشگاهی، حضور بیش از صد سخنران برجسته در این صنایع و بهره‌مندی از سخنرانی‌ها، کنفرانس‌ها و پنل‌ها، از ویژگی‌های این دوره از رویداد سیملس در دبی است.

علاوه بر معرفی موضوعات سخنرانی‌ها و پنل‌های این دو روز که جلوتر آنها را به شما معرفی می‌کنیم، خواستیم تا اول به سراغ بخش‌های فین‌تک و استارت‌آپی سیملس برویم.

در سیملس 2018 هم بخشی به‌طور خاص به استارت‌آپ‌ها اختصاص داده شده است. بخشی که تعداد زیادی از استارت‌آپ‌های بین‌المللی و محلی در حوزه‌ها مختلف بانکداری خرد، بانکداری مشارکتی، بیمه، وام‌دهی و غیره را در خود جای داده است و فرصت نابی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است تا بتوانند از برترین نوآوری‌های فین‌تک مطل شوند.

«سیملس پیچ‌آف» عنوان بخشی از برنامه‌های رویداد است که در دومین روز از رویداد برگزار خواهد شد و در آن 6 استارت‌آپ فعال در حوزه فین‌تک از سراسر دنیا به مدت 5 دقیقه فرصت دارند تا محصول، ایده و راهکار خودشان را به متخصصان و مشاوران حاضر معرفی کنند.

جایزه‌ای هم که برای این بخش در نظر گرفته شده است، سرمایه‌گذاری بالای 500 هزار دلار از طریق گروه OMA امارات است که باید گفت این جایزه صرفا به یک برنده محدود نمی‌شود و ممکن است چندین این جایزه نصیب چندین برنده شود. همچنین یک جایزه نقدی پنج هزار دلاری هم از طرف گروه OMA امارات اهدا خواهد شد.

«جایزه سیملس» هم از دیگر بخش‌های جذاب و هیجان‌انگیز روایداد، به‌ویژه برای نامزدهای منتخب این دوره خواهد بود. این جایزه که درواقع جایزه ویژه سال برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه مالی، خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک است، برترین‌های این حوزه‌ها را مشخص و معرفی می‌کند.

این جایزه در 19 دسته‌بندی رهبر دیجیتال، استارت‌آپ‌ها، نوآوری فین‌تک، نوآوری در پرداخت B2C، نوآوری در پرداخت B2B، نوآورترین کارت سال، برترین تجربه بانکداری دیجیتال، تجربه دولت سیملس، برترین وب‌سایت تجارت الکترونیک B2C، برترین وب‌سایت تجارت الکترونیک B2B، برترین تجربه کاربر و طراحی، برترین استراتژی رسانه اجتماعی، برترین استفاده از بیگ‌دیتا، برترین تجربه آمنی‌چنل، برترین وب‌سایت سال، جایزه فناوری خرده‌فروشی، نوآوری و تحولات دیجیتال سال در حوزه B2C، نوآوری و تحولات دیجیتال سال در حوزه B2B و رگولاتورهای فین‌تک به برترین‌ها اهدا خواهد شد.

«لانچ پد» هم دیگر برنامه‌ای است که در سیملس برگزار خواهد شد. در این برنامه شرکت‌هایی مانند نتورک اینترنشنال، کپیلاری تکنولوژی، کریش تکنولب، میکرو بلینک، اینوومِیت و غیره طی ده دقیقه محصولات جدیدشان را به حضار معرفی می‌کنند و به سوال‌های موردنظر افراد در رابطه با رونمایی‌شان پاسخ می‌دهند.

سخنرانی‌های رویداد سیملس

پنل سندباکس رگولاتوری، پرداخت‌های صوتی، پرداخت‌های موبایلی، شخصی‌سازی محصولات، هوش مصنوعی، روباتیک، زنجیره بلوک و بازتعریفی از فناوری‌های آینده صنعت، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در پرداخت و محتوا، پرداخت‌های آنی در خاورمیانه، پرداخت‌های آنلاین عنوان مهم‌ترین سخنرانی‌ها و پنل‌های برگزار‌شده در روز اول سیملس خواهد بود.

در روز هم بیشتر به موضوعات پرداخت و فین‌تک برون مرزی، همکاری فین‌تک و بانک‌ها، تحولات هویت دیجیتال، بازارهای آنلاین، زنجیره بلوک در پرداخت، میلنیال‌ها، رگ‌تک، تجارت اجتماعی، ارزهای رمزنگاری‌شده، تاثیرات رگولاتوری بر زنجیره بلوک، اینشورتک و مشاوران روباتی پرداخته می‌شود.

در سیملس 2018، شرکت‌هایی مانند جی‌اس‌اس، توسن‌تکنو، بازرگانی مبنا کارت آریا، رهیاب رایان فردا، هدایت هوشمند قرن، تسکا، جمالتو، اسپایرپیمنت، وریفون، بی‌بی‌پوز، بلوبرد، اینجنیکو، ماهیندرا کامویوا و غیره حضور خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.