راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مهلت ثبت‌نام در دوره جدید شتابدهی فینووا تا 10 اردیبهشت / حمایت مالی تا سقف 50 میلیون تومان

مرکز نوآوری و فناوری فینووا، ثبت‌نام دوره جدید شتاب‌دهی خود را از اواخر سال گذشته آغاز کرده است. فینووا، با شعار «توانمندسازی ستاره‌ها» فراخوان جذب دوره جدید شتاب‌دهی خود را منتشر کرد. مهلت ثبت‌نام در این دوره از 20 اسفندماه شروع شده و تا 10 اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

کسب‌وکارها در حوزه‌های بیمه، اعتبارسنجی، امنیت، مدیریت مالی، پرداخت، بانک، سرمایه‌گذاری، آموزش، پلت‌فرم B2B، باشگاه مشتریان، تامین مالی و کرادفاندینگ، بورس، تبلیغات، سرویس‌های ارتباطی و سخت‌افزارهای بانکی می‌توانند درخواست خود را برای شرکت در دوره شتاب‌دهی ارسال کنند.

کسب‌وکارهای علاقه‌مند در حوزه فناوری نیز در صورتی که در حوزه‌های زیرساخت، ارزهای رمزنگاری شده، هوش تجاری، هوش مصنوعی، سرویس‌های تجزیه و تحلیل و سرویس‌های ابری فعالیت دارند، می‌توانند فرم درخواست را تکمیل کنند.

حداقل شرایط برای تیم‌های متقاضی برای شرکت در این دوره داشتن نمونه محصول اولیه‌ قابل ارائه است. همچنین تیم‌هایی که در سطح محصول پذیرفتنی(MVP)  هستند یا در بازار فعالیت دارند و به صورت تیمی کار می‌کنند، امکان ارسال درخواست پذیرش نیز دارند و تنها کافی است فرم ارائه شده را به صورت کامل تکمیل کنند.

فینووا پس از دریافت درخواست متقاضیان، ارزیابی اولیه را انجام می‌دهد و در صورت تایید، تیم ها را به مصاحبه حضوری دعوت می‌کند. در نهایت، پس از تایید نهایی، گروه‌ها امکان حضور در دوره پیش شتابدهی فینووا را خواهند داشت. دوره پیش‌شتاب‌دهی از اریبهشت ماه آغاز می‌شود و به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌هایی که در نهایت توانستند از دوره پیش شتابدهی وارد مرحله شتابدهی شوند، مربیگری متمرکزتری خواهند داشت و می‌توانند سرمایه اولیه خود را جذب کنند.

فینووا در دوره شتاب‌دهی خود به گروه‌ها فضا و محل کافی برای استقرار و فعالیت ارائه می‌دهد و علاوه بر مربیگری و ارائه مشاوره تا سقف 50 میلیون تومان حمایت مالی خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.