راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به عملکرد حسابداری شخصی نیوُ در سال 96 و برنامه‌هایش در سال 97

نیوُ، یکی از نرم‌افزارهای مدیریت مالی یا PFM است. این برنامه موبایلی می‌تواند پیامک‌های بانکی شما را بخواند و از هزینه‌ها و دریافتی‌های شما گزارش تهیه کند و به شما نشان دهد در ماه گذشته در چه دسته‌ای از مخارج بیشترین هزینه را داشتید. امکان مدیریت اقساط، چک‌ها، بودجه‌بندی و پس‌انداز نیز در نیوُ وجود دارد.

در حال حاضر نیز این برنامه به تعدادی از بانک‌ها ازجمله تجارت، آینده، انصار، پست‌بانک و پارسیان و دو استارت‌آپ زرین‌پال و حسابیت متصل است.

اولین نسخه از اپلیکیشن حسابداری شخصی نیوُ در سال ۱۳۹۳ منتشر شد و در روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ این تیم اولین نسخه از محصول جدید خود را با عنوان «مدیریت کسب‌وکار نیوُ پلاس» منتشر کرد.

با علیرضا علی‌دوست بنیان‌گذار استارت‌آپ نیوُ درباره عملکردهایشان در سال 96 و همچنین استراتژی‌ها و برنامه‌هایشان برای سال 97 گفتگوی کوتاهی انجام داده‌ایم. علی‌دوست درباره عملکردهایشان در سال 96 گفت: «در سال 96 بیشتر تمرکز ما روی تنوع و توسعه محصولمان بود و به دلیل تنوع مخاطبان نیوُ، تصمیم گرفتیم با ایجاد تنوع در محصولمان، به تمام کاربرانمان حق انتخاب دهیم؛ به همین منظور نیز در پایان سال 96 موفق به تولید محصول دوممان با عنوان مدیریت کسب‌وکار نیوُ پلاس شدیم.»

علیرضا علی‌دوست درباره محصول حسابداری کسب‌وکار نیوُ پلاس گفت: «با حسابداری کسب‌وکار نیوُ پلاس می‌توان به‌راحتی فاکتور صادر کرد، افراد می‌توانند مشتری‌ها و حساب‌هایشان را در این اپلیکیشن تعریف کنند، کالا و خدماتشان را ثبت کنند و گزارش‌های مالی دقیقی از جریان درآمدیشان داشته باشند.»

علی‌دوست همچنین درباره برنامه‌های این تیم برای سال 97 گفت: «در سال 97 نیز به دنبال محبوب سازی محصول دوممان یعنی حسابداری کسب‌وکار نیوُ پلاس هستیم و در کنار آن می‌خواهیم روی بحث درآمدزایی نیز تمرکز داشته باشیم.»

او همچنین گفت: «هفته آخر فروردین نیز لانچ عمومی این محصول است و کاربران می‌توانند از این محصول استفاده کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.