راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

یک هفته تا برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

یازدهمین رویداد فاینکس یا نمایشگاه بورس، بانک و بیمه 27 تا سی‌ام فروردین ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

همزمان با این نمایشگاه، رویداد استارت‌آپی فین‌استارز 2018 نیز با حضور استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران و مربیان برپا می‌شود. نمایشگاه بانک، بورس و بیمه که سازمان بورس ایران مسئولیت برگزاری ان را به عهده دارد، خود را یکی از مهم‌ترین رویدادهای مالی در کشور می‌داند و ارتقای دانش و آموزش تخصصی را یکی از اهداف خود از برگزاری این همایش در نظر می‌گیرد.

امسال بانک‌هایی مانند ملت و مسکن و شرکت‌هایی مانند پرداخت الکترونیک سامان و تامین سرمایه لوتوس پارسیان از حامیان اصلی برگزاری این نمایشگاه هستند و شرکت‌های بانکداری، پرداخت و استارت‌آپ‌های مختلف فعال در حوزه های فین‌تک نیز حضور دارند.

بانک‌ها با برگزاری در این نمایشگاه می‌توانند از نزدیک با مشتریان و سهامداران خود در ارتباط باشند. نمایشگاه بورس، بانک و بیمه موقعیت مناسبی برای بازار پول به شمار می‌رود و بانک‌ها با حضور خود می‌توانند از فرصت رویارویی استفاده و در عین حال، خدمات مالی جدید خود را عرضه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.