راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رابطه جدید لامبورگینی و بیت‌کوین / محاسبه کنید تا چند سال دیگر صاحب این برند ایتالیایی می‌شوید؟

معمولاً چهره‌های ثروتمند دره سیلیکونی برخلاف دیگر اشخاص مشابه علاقه آنچنانی به نمایش ثروت خود ندارند. آن‌ها شاید توانایی هزینه کردن برای هر کاری را داشته باشند اما همچنان لباسی ساده به تن کرده و تمام تمرکز خود را روی کار می‌گذارند. در این بین البته استثنایی نیز وجود دارد و آن هم کسانی هستند که در دره سیلیکونی به واسطه فروش و استخراج بیت‌کوین ثروتمند شده‌اند.

این دسته از افراد به تازگی علاقه خاصی به اتومبیل‌های لامبورگینی پیدا کرده و خرید از این برند را به عنوان اهدافی تعیین کرده‌اند که دنبال کنندگان بیت‌کوین پیگیر آن هستند. حتی وقتی یک سکه جدید عرضه می‌شود برای مخاطبان، این موضوع اهمیت پیدا می‌کند که تا چند وقت دیگر می توانند صاحب یک لامبورگینی شوند. بر همین مبنا سایتی به نام when-lambo.com راه‌اندازی شده است که با محاسبه قیمت روز ارزهای رمزنگاری شده و یک لامبورگینی، تخمین می‌زند که دارنده این ارزها تا چند سال دیگر می‌تواند صاحب لامبورگینی شود.

 

در حال حاضر ارزان‌ترین مدل لامبورگینی با قیمت ۲۰۰ هزار دلار به فروش می‌رسد و پیتر سادینگتون ۳۵ ساله که حرفه اصلی‌اش کدنویسی است به تازگی با خرج ۴۵ بیت‌کوین یکی از آنها را خریداری کرده. جالب است که سادینگتون هر کدام از این بیت‌کوین‌ها را با قیمت سه دلار در سال ۲۰۱۱ خریداری کرده. یکی از دلایل اصلی این موضوع نمایش قدرت بیت‌کوین به افراد عادی جامعه است.

چهره‌هایی که به عنوان دارنده بیت کوین شناخته می‌شوند حالا به صورت مستقیم و بدون تبدیل کردن ارز مجازی خود اقدام به خرید لامبورگینی می‌کنند تا نشان دهند پولی که در اختیار دارند، ارزشی واقعی دارد. جالب است بدانید که افزایش توجه به این موضوع باعث شده که تعداد لامبورگینی‌های موجود در بازار جهانی به شکل چشم گیری کاهش یافته و حالا محصولات برند ایتالیایی با قیمت بالاتری نسبت به گذشته در اختیار مشتری‌ها قرار می‌گیرد.

منبع: روزنامه هفت صبح و SCMP

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.