راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با ارزهای رمزنگاری‌شده‌تان به جام جهانی روسیه بروید

فقط چند ماه به بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا باقی مانده است و  از خیلی وقت پیش طرفداران این مسابقات به وب‌سایت‌های آنلاین می‌روند تا بتوانند هرچه زودتر و سریع‌تر و راحت‌تر جایی برای خودشان در روسیه دست و پا کنند و از نزدیک شاهد فرایند مسابقات باشند.

اما خبر خوشی که برای کاربران ارزهای رمزنگاری‌شده در این رابطه وجود دارد این است که این افراد می‌توانند هزینه کرایه هتل در شهر کالینینگارد، که یکی از شهرهای میزبان مسابقات جام جهانی در روسیه است، را از طریق این ارزها پرداخت کنند.

به گزارش بایینگ بیزنس تراول، مجموعه آپارتمان‌های مالینا با همکاری سیستم پردخت آنلاین فری کاسا (Free Kassa) به افراد این امکان را می‌دهد تا با ارزهای رمزنگاری‌شده خودشان بتوانند اتاق رزرو کنند.

در مجموع چهار مسابقه در روزهای 16، 22، 25 و 28 ماه ژوئن در شهر کالینینگارد برگزار خواهد شد.

آنا سابوتینا مدیر مجموعه آپارتمان‌های مالینا در این باره می‌گوید: «امروزه ارزهای رمزنگاری‌شده بیشتر و بیشتر مورد توجه عموم افراد قرار گرفته است و کم کم جای خودشان را به‌عنوان یک شیوه پرداختی در بازار باز کرده‌اند. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم تا طرفداران این مسابقات بتوانند از سرویس‌های ما به کمک این فناوری نوآورانه استفاده کنند.»

ماه گذشته روسیه در پیشنهاد جدیدی که در رابطه با «دارایی‌های مالی دیجیتال» ارائه داد، یک سری قوانین و قانون‌گذاری‌هایی روی ارزهای رمزنگاری‌شده و عرضه اولیه ارزهای رمزنگاری‌شده انجام داده است.

هرچند که این اصلاحیه‌ها توسط وزرات توسعه اقتصادی، وزارت ارتباطات، وزارت دادگستری، بانک مرکزی روسیه و دیگر بخش‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بتوانند این مجموعه قوانین را برای کاربران ارزهای رمزنگاری‌شده ملایم‌تر کنند.

یازده شهر در روسیه ازجمله یکاترینبورگ، موسکو، قازان، سنت پترزبورگ،ولگوگراد، روستف نا دونو، سوچی، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک و کالینینگارد میزبان مسابقات فوتبال جام جهانی خواهند بود.

منبع: CNN

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.