راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چرا صندوق فروشگاهی ابری برای کسب‌وکارهای خرده‌فروش مناسب است؟

صندوق فروشگاهی ابری مفهوم جدیدی است که به‌تازگی دارندگان صندوق‌های فروشگاهی آن را تجربه می‌کنند. صندوق‌های فروشگاهی فعلی که در اکثر کسب‌وکارها دیده می‌شوند مبتنی بر ویندوز هستند و تجهیزات سخت‌افزاری مختلفی را با خود به همراه دارند. صاحبان این نوع صندوق فروش از عملکرد این دستگاه رضایت کافی دارند اما صندوق فروشگاهی مبتنی بر ویندوز محدودیت‌هایی را برای برخی کسب‌وکارها نیز به وجود می‌آورد. از همین رو شرکت‌های واردکننده تجهیزات سخت‌افزاری، در اقدامی تازه، از سخت‌افزارهای جدیدی رونمایی کرده‌اند که کار را برای صاحبان کسب‌وکارها خصوصاً خرده‌فروشی‌ها بسیار ساده کرده است.

 

صندوق فروشگاهی ابری برای خرده‌فروشی

نرم‌افزار صندوق فروشگاهی اندرویدی درواقع عملکردی مشابه انواع دیگر صندوق فروشگاهی دارد اما در این دستگاه ما شاهد کوچک‌تر شدن ابعاد و یکپارچه‌سازی سخت‌افزارها و در عوض افزایش عملکرد و کارایی آن‌ها هستیم.

اولین و مهم‌ترین بازتابی که در صندوق فروشگاهی ابری وجود دارد و توجه بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها را به خود جلب کرده است بهره‌مندی از تکنولوژی ابری و یا کلود است. این تکنولوژی قابلیت ذخیره‌سازی داده‌ها و اطلاعات را در فضایی مطمئن فراهم می‌کند. به‌گونه‌ای که به‌راحتی می‌توان از این اطلاعات در مکانی دیگر و با سایر دستگاه‌ها استفاده کرد.

یكی از مزیت‌های سیستم‌عامل اندروید برای پیاده‌سازی این صندوق فروشگاهی نیز متن‌باز بودن آن است که دست برنامه نویسان برای نوشتن برنامه‌های قدرتمند بسیار باز است؛ درنتیجه می‌توان تحولات نرم‌افزاری برای این حوزه را همواره در نظر داشت.

حال ممکن است بسیاری از افرادی که در خرده‌فروشی‌ها مشغول به فعالیت هستند، این سؤال را از خود بپرسند که آیا نیاز است که از این نوع صندوق فروشگاهی استفاده کنند یا خیر؟ در پاسخ ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که بشریت همواره با تکنولوژی قدم برداشته است و تغییرات شگفت‌انگیزی که در طی چندساله اخیر با روی کار آمدن تلفن همراه، تبلت و … در روند مدیریت کسب‌وکارها رخ داده است را نمی‌توان نادیده گرفت. با در نظر گرفتن تجربه کاربری صاحبان کسب‌وکارها از کار کردن با نرم‌افزار حسابداری، صندوق فروش و اکنون صندوق فروشگاهی ابری، می‌توان این حس خوب را که با بهبود سرعت، کارایی، عملکرد و کاهش هزینه‌ها و همچنین راحتی کار با این دستگاه‌های جدید به وجود آمده را به‌خوبی حس کرد.

صندوق فروشگاهی اندرویدی یا ابری می‌تواند در تمامی صنوف و کسب‌وکارهایی که در بخش خرده‌فروشی فعالیت می‌کنند و به‌نوعی مستقیماً با مشتریان در تعامل هستند استفاده شود. همچنین کسب‌وکارهایی که دارای فضای کمی هستند نیز می‌توانند از صندوق فروشگاهی ابری استفاده کنند چراکه فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و شما امکان این را دارید که محیط کسب‌وکار خود را توسعه دهید و از تمامی فضای کاری خود بهره ببرید.

ضمناً فروشگاه‌هایی که دارای شعب مختلف هستند و نیاز دارند که به داده‌های خود روی دستگاه‌های مختلف یا از شعبات دیگر دسترسی داشته باشند نیز می‌توانند از صندوق فروشگاهی ابری استفاده کنند.

 

اپلیکیشن پارمیس اسمارت

پارمیس نیز برای استفاده از این تکنولوژی جدید راهکار نرم‌افزاری خود را ارائه می‌کند. اپلیکیشن پارمیس اسمارت به‌صورت یکپارچه با این سخت‌افزارها کار می‌کند و امکاناتی را در اختیار صاحبان کسب‌وکارها قرار می‌دهد که به‌راحتی بتوانند با صرف هزینه اقتصادی از این سرویس و اپلیکیشن برای مدیریت کسب‌وکارشان بهره‌مند شوند.

ببینید: رونمایی از پارمیس اسمارت برای نخستین بار در نمایشگاه کالا و تجهیزات فروشگاهی

ببینید: ویژگی های صندوق فروشگاهی و کارتخوان اندرویدی پارمیس

جهت دریافت راهنمایی و مشاوره در خصوص امکانات این اپلیکیشن و تجهیز کسب‌وکارتان به صندوق فروشگاهی ابری با واحد فروش پارمیس به شماره 02187758 تماس حاصل کنید.

منبع: فناوری اطلاعات پارمیس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.