راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خداحافظی قائم‌مقام فناپ / حسین اسلامی به داده‌پردازی بانک پارسیان رفت

مراسم تودیع حسین اسلامی، قائم‌مقام و معاون توسعه کسب‌وکار شرکت فناپ با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت‌های زیرمجموعه این هولدینگ برگزار شد.

در ابتدای این مراسم شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ با اشاره به سابقه بیش از ۵ ساله همکاری با حسین اسلامی گفت: «بی‌شک همکاری با ایشان منجر به توسعه فعالیت‌های شرکت و شکل‌گیری ساختاری تازه در مدیریت شرکت‌های هولدینگ شده است. نگاه خاص و مراقبت ایشان از حوزه سرمایه‌های انسانی در کنار نوع نگاه اقتصادی ویژه‌ای که دارند، منجر به توسعه فراگیر در هولدینگ فناپ شده است.»

او افزود: «حسین اسلامی با اینکه می‌توانست نفر اول شرکت‌های مختلف باشد، کاملاً با برنامه و تا زمان خاصی علاقه‌مند به ایفای نقش نفر دوم بود.»

در ادامه مراسم حسین اسلامی ضمن تشکر از اعتماد مدیرعامل و هیات مدیره فناپ گفت: «تجربیات بی‌نظیری که طی این دوره بیش از 5 سال در فناپ به دست آوردم در کنار همکاری با بهترین‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور باعث خوشحالی و خوشبختی من بوده است.»

حسین اسلامی از سال ۹۱ با عنوان مشاور و دستیار اجرایی مدیرعامل فناپ شروع به کار و به سرعت معاونت جدید توسعه کسب‌وکار را ایجاد و راهبری کرد و سپس با حفظ سمت به عنوان قائم‌مقام شرکت فناپ فعالیت خود را در این شرکت ادامه داد.

او در این مدت ریاست و عضویت در هیات مدیره شرکت‌های زیرمجموعه هولدینگ فناپ چون فناپ پرداخت (اتیک سابق)، فناپ زیرساخت (کاران سابق)، فناپ سرمایه‌گذاری، پارسا (پول‌رسان هوشمند)، کاراطیس (نماینده بوش در حوزه دوربین‌های محافظتی) و دریک ایرانیان (شرکت مشترک با سام سرویس) را بر عهده داشت.

با حکم مظفر پور نجبر مدیرعامل گروه داده‌پردازی بانک پارسیان، حسین اسلامی به عنوان معاون توسعه کسب‌وکار این گروه منصوب و مشغول به کار شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.