راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازگشت بانک تجارت به بورس پس از ۸ ماه غیبت

نماد بانک تجارت با توجه به انتشار اطلاعات میاندوره‌ای و اعلام مواضع سازمان بورس، پس از هشت ماه غیبت، هفتم فروردین‌ماه در تالار شیشه‌ای بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نماد بانک تجارت با توجه به انتشار اطلاعات میاندوره‌ای و اعلام مواضع سازمان بورس، در حالی پس از هشت ماه غیبت هفتم فروردین‌ماه در تالار شیشه‌ای بازگشایی شد که بر این اساس بیش از 70 میلیون سهم «وتجارت» به ارزش 4.3 میلیارد تومان از سوی اشخاص حقیقی به تعداد 32 میلیون و 721 هزار سهم و اشخاص حقوقی به تعداد 37 میلیون و 351 هزار سهم خریداری شد.

گفتنی است بازگشایی نماد معاملاتی بانک تجارت در حالی در نوروز امسال در تالار شیشه‌ای اتفاق افتاد که برخلاف دو بانک صادرات و پارسیان که در روز اول بازگشایی نماد در 23 اسفند با ریزش 49 و 10 درصدی قیمت به تابلو بازگشتند، هر سهم بانک تجارت با رشد بیش از پنج درصدی از 597 ریال 27 تیر ماه سال گذشته به 628 ریال رسید.

این در حالی است که بانک تجارت در عملکرد 9 ماهه، 1,248 ریال زیان محقق کرد (معادل بیش از 6.1 هزار میلیارد تومان) و دلایل آن را ناشی از سه عامل کاهش سود تسهیلات، افزایش سود پرداختی به سپرده‌ها و افزایش ذخایر مطالبات مشکوک الوصول اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.