راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کیوسک های صدور کارت هدیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران راه اندازی شد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای توسعه خدمات الکترونیکی نوين و در آستانه سال نو، اقدام به راه‌اندازي كيوسك‌هاي خدمات بانكي در سطح كشور كرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در راستای جلب رضایت مشتریان و سياست‌هاي بانک مبني بر توسعه خدمات الکترونيكي و قرار گرفتن در مسير استفاده هرچه بهتر از تكنولوژي‌هاي روز براي تسهيل و تسريع در خدمت رساني به عموم هموطنان، در آستانه سال نو، در سطح كشور كيوسك هاي ارائه خدمات بانكي راه اندازي شد.

مهندس اصغر انصاری جعفری، رئیس اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهر ايران در توضيحات خود در اين خصوص گفت«در حال حاضر در هر استان يک كيوسك راه اندازي شده و در سال جديد بسته به نيازسنجي هايي كه صورت خواهد پذيرفت، تعداد دستگاه‌ها بيشتر خواهد شد»

انصاری جعفری همچنین در خصوص قابلیت هاي کيوسک‌هاي خدمات بانکي ابراز داشت«کيوسك ها به صورت چندمنظوره بوده و قابليت هايي چون ارائه خدمات بانكي همچون انتقال وجه، مانده گيري، صدور حساب، خريد شارژ تلفن، باركد خوان، پرداخت قبض و توليد كارت هديه را دارد»

او افزود: «در فاز بعدی نیز بناست قابلیت خدمات اينترنتي همچون اينترنت بانک، پرتال بانک و غیره، فروش سکه، فروش سيم کارت، تبديل دلار و پرداخت عوارض ورود به طرح ترافيك نيز به قابليت هاي كيوسك اضافه شود»

انصاری همچنین در خصوص قابلیت‌های صدور کارت هديه بيان داشت«مشتري مي‌تواند بر اساس نياز خود از ميان طرح هاي متعدد و بسته به مناسبت مورد نظر خود، متن مورد نظر خود را تايپ و در بسته بندي پاکت شده تحويل گيرد»

رئیس اداره کل فاوا همچنین در این خصوص اذعان داشت که این کيوسک ها به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رساني هستند و به زودي محل اين كيوسك ها از طريق اپليكيشن بانك قابل مشاهده خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.