راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مروری بر کارنامه پایان سال گرایش تازه کیش در سال 96

سال 1396 با تمام فراز و نشیب‌ها و اتفاقات خوب و بد در حال سپری کردن روزهای پایانی خود است و صنعت بانکی کشور نیز در دل این تغییرات یک سال دیگر را به کارنامه تجربیات خود اضافه کرد. سالی که شاید بتوان گفت نظام بانکی ایران معادلات بسیار پیچیده‌ای از مسائل و مشکلات پسا تحریم گرفته تا ورود تکنولوژی‌های نوین به این صنعت مثل ارزهای دیجیتال و تحولات فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها را تجربه کرد.

تغییراتی با این وسعت در شبکه بانکی ایران، جز در سایه شرکت‌های صاحب علم و تکنولوژی مقدور نبوده و این حجم از تغییرات، مرهون نگرش و ارتقاء دانش و همت صاحبان این بنگاه های حقیقی است.

یکی از شرکت‌های فعال و همیشه در صحنه که به جرئت می‌توان گفت سهم کاملا بسزایی در ارتقای صنعت بانکی کشور چه در داخل و چه در رقابت‌های خارجی ایفاء می‌کند، مجموعه هلدینگ گرایش تازه کیش (GSS) است.

شرکت گرایش تازه کیش با تکمیل کادر تخصصی و تحقیقاتی خود طی سال‌های گذشته با ارائه به‌روزترین سولوشن‌های بانکی اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار راه را برای سایر شرکت‌های فعال در این حوزه هموار کرده و همگام با بانک‌های کشور در جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان، گام برداشته است.

از آنجایی که طراحی، ساخت و تولید محصولات ارائه شده بر اساس تلاش‌ها، تحلیل‌ها و بررسی‌های مختلف توسط کارشناسان و متخصصان شرکت جی‌اس‌اس سالها به طول می‌انجامد، اغلب محصولات این مجموعه به منظور حفظ و صیانت از دارایی های مادی و معنوی، گواهی ثبت اختراع کسب کرده‌اند.

پاره ای از دست آوردهای مجموعه شرکت های گرایش تازه کیش که مورد استقبال بی نظیر کارشناسان و صاحب نظران صنعت بانکی قرار گرفته به‌شرح زیر اشاره می‌شود.

1- طراحی، ساخت و تولید دستگاه ‌«آنی بانک» با قابلیت ارائه انواع سکه طلا، انواع سیم‌کارت اپراتور‌های همراه و خرید و فروش انواع ارز

2- اجرا و پیاده‌سازی اپلیکیشن موبایلی «شهر نت وی»

3- پیاده‌سازی و راه‌اندازی محصول بومی تشخیص چهره “G-FACE”

4- کسب مجوز سخت افزار و نرم افزاری موبایل پوز از شرکت شاپرک به عنوان اولین شرکت حقیقی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.