راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در نشست مشترک مدیرعامل بانک ملت و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چه گذشت؟

مدیرعامل بانک ملت و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشستی مشترک، بر تقویت همکاری‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست بر قابلیت‌های متمایز بانک ملت به‌ویژه در زمینه زیرساخت‌ها و بانکداری متمرکز (core banking) تأکید و از خدمات این بانک قدردانی کرد.

دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت نیز در این نشست قابلیت‌ها و توانمندی‌های این بانک به‌ویژه در حوزه درگاه‌های غیرحضوری و بسترهای الکترونیک را برشمرد و سهم از بازار و مشارکت بانک ملت را در پروژه‌های بزرگ ملی تبیین کرد.

مدیرعامل بانک ملت همچنین به سهم ۱۵ درصدی این بانک از کارت‌خوان‌های فروشگاهی و سهم ۲۲ درصدی از ابزارهای پذیرش اینترنتی در نظام بانکی و نیز سهم از بازار ۲۷ درصدی بانک ملت از مبلغ تراکنش‌های الکترونیک در بین بانک‌های کشور اشاره کرد.

دکتر حمید تاجیک، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک ملت نیز بر لزوم برگزاری جلسات مشترک برای هم‌افزایی قابلیت‌های دانشی و امکانات موجود دو مجموعه بانک ملت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌ویژه در زمینه بسترهای الکترونیک و فناوری اطلاعات در راستای توسعه بازار و ورود به عرصه‌های جدید ازجمله فین‌تک‌ها تأکید کرد.

در این نشست راه‌های تقویت همکاری‌های فی‌مابین و توسعه مشارکت در تأسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه (VC)، شناسایی گزینه‌های استراتژیک به‌منظور ورود به عرصه فین‌تک، امکان‌سنجی فرصت‌ها و تحلیل‌های راهبردی در ایجاد مراکز نوآوری، تشکیل اکوسیستم‌ها و شبکه‌های شراکتی حوزه‌های کسب‌وکار مجازی با مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موردبررسی قرار گرفت و بر انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین تأکید شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.