راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرویس ایرانی مدیریت سرمایه در ارزهای رمزنگاری‌شده، فونیکس آغاز به کار کرد

فونیکس سرویسی متشکل از ربات‌های تلگرامی، افزونه‌های تحت وب و اپلیکیشن‎های اندروید و iOS است که به کاربران کمک می‌کند تا به‌راحتی وضعیت سرمایه‌گذاری‌شان در ارزهای رمزنگاری‌شده را برحسب دلار و تومان پیگیری و مدیریت کنند.

به گفته‌ی فرزاد خوان یغما مدیرعامل فونیکس هم‌اکنون فاز اول فونیکس رسماً در ایران آغاز به کار کرد و در 15 روز پس از رونمایی به بیش 500 کاربر رسیده است. او همچنین خاطرنشان کرد که سرویس فونیکس در فاز اول شامل یک ربات تلگرامی، پنل تحت وب و اپلیکیشن اندرویدی است. این سرویس برای تمام کسانی که در حوزه‌ی ارزهای رمزنگاری‌شده فعالیت می‌کنند، می‌تواند سودمند باشد و در تصمیم‌گیری‌های بعدی برای سرمایه‌گذاری و خریدوفروش ارزهای رمزنگاری‌شده کمک بیشتری کند.

خدمات فونیکس

1. ربات‌های تلگرامی: در ربات تلگرامی فونیکس کاربران می‌توانند از تغییر حجم 40 درصد به بالا در مبادلات ارزی در 24 ساعت گذشته خبردار شوند. به‌طور مثال اگر حجم مبادلات یک ارز مانند ریپل بیشتر از 40 درصد نسبت به 24 ساعت گذشته‌اش باشد به کاربران نوتیفیکیشن می‌دهد. این ربات در حال بهینه‌سازی است و امکانات پیشرفته‌ی دیگری نیز در حال اضافه شدن به آن است.

2. اپلیکیشن (اندروید): بخش دیگری از سرویس فونیکس، اپلیکیشن اندرویدی آن است که هم‌اکنون می‌توان از کافه بازار یا مایکت یا به صور مستقیم از وب‌سایت فونیکس آن را دانلود و استفاده کرد. در اپلیکیشن اندرویدی، کاربران می‌توانند اطلاعات ارزهایی که خریداری کرده‌اند را وارد کنند و به‌صورت آنی مقدار سود یا ضررشان به تومان و دلار را مشاهده کنند. هم‌اکنون اپلیکیشن اندرویدی از بیش از 2000 ارز رمزنگاری‌شده، 100 اکسچنجر و دلار و تومان پشتیبانی می‌کند.

امکاناتی که در اپلیکیشن درحال‌توسعه است شامل، دریافت خریدوفروش‌ها به‌صورت اتوماتیک در اپلیکیشن، ایجاد سبد سرمایه‌ای متعدد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا ارزها و خریدوفروش‌هایشان را دسته‌بندی کنند. امکان دیگر ایجاد لیست نمایش‌ متعدد است، تا کاربران بتوانند در صفحات جداگانه ارزهایی را مشاهده و پیگیری کنند و قابلیت‌های متعدد دیگری که در دست توسعه هستند و به‌زودی در دسترس خواهند بود.

3. پنل تحت وب: خدمت دیگر فونیکس پنل وب آن است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا ارزهای مهم، اخبار مهم، رویدادهای مهم درباره‌ی سایر ارزهای قدیمی و جدید را دسترس داشته باشند. و همچنین امکانات دیگری که بتوانند دید بهتری در سرمایه‌گذاری داشته باشند و بهتر تصمیم بگیرند.

در حال حاضر فونیکس در نسخه‌ی 1.0.2  (بتا) هست و تا چند روز آینده نسخه‌ی جدید فونیکس در مارکت‌ها ارائه خواهند شد. به همین مناسبت و همچنین تبریک سال نو، تا 15 فروردین 1397 کاربران می‌توانند از فونیکس هدیه‌ای را دریافت کنند تا از تمام امکانات حال حاضر و همچنین تا 6 ماه آینده از کلیه خدمات به‌رایگان استفاده کنند.

برای استفاده از هدیه می‌توانید از طریق آی‌دی تلگرام https://t.me/FONIX_BIZ و یا شماره تلفن 09105571418 اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.