راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ماندن و ساختن / درباره میلاد جهاندار بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / در کنار برادران امیری و چند نفر دیگر از بچه‌های استارت‌آپ‌های فین‌تک ایران، میلاد جهاندار جزء فعال‌ترین بچه‌های این اکوسیستم از نظر رسانه‌ای است.

بسیاری از بچه‌هایی که در فضای استارت‌آپی ایران فعالیت می‌کنند، شناخت اندکی نسبت به رسانه و تولید محتوای رسانه‌ای دارند. یکی، دو تجربه بد رسانه‌ای با یکی، دو رسانه بد هم باعث می‌شود همه رسانه‌ها را سروته یک کرباس بدانند و سعی کنند از رسانه‌ها فاصله بگیرند، یا حتی گاهی به تقابل با رسانه‌ها بپردازند. رسانه یک چاقوی دولبه است که نه خوب است و نه بد. بهره‌برداری از آن ‌هم پیچیدگی دارد و نیاز به دانش و مهارت نسبتا بالا.

میلاد چه از طریق فعالیت‌هایش در انجمن فین‌تک و چه از طریق حضور مستمر در رسانه‌ها هم سعی کرده پرسنل برندینگ خودش را تقویت کند و هم از این موضوع برای توسعه کسب‌وکارش استفاده کرده است. در روزهای پرسروصدای بانکداری و پرداخت ایران و در هیاهوی خبرها، خبر مهم جذب سرمایه باهمتا کمتر دیده شد. فارغ از حجم سرمایه، روش و مسائل فنی مالی، نفس اینکه باهمتا توانسته سرمایه غیرایرانی جذب کند و مهم‌تر از آن اینکه این موضوع را تا حد زیادی شفاف اعلام کرده را می‌توان تا حدودی نقطه‌عطفی در فین‌تک ایران دانست. در ایران ماندن و کار کردن سختی‌هایی دارد که خوب است بتوانیم روی مسیر درست بیشتر تاکید کنیم.

3 دیدگاه
  1. بی نام می‌گوید

    از کمبود خبر مجبور هستید که اینگونه اخبار رو بگذارید؟!!

  2. محسن غفوری می‌گوید

    بهنام بانی یا حمید هیراد رو هم میتونید معرفی کنید توی راه پرداخت…
    گزینه های خوبی محسوب میشن فکر کنم!

    1. رسول قربانی می‌گوید

      اگر کار ارزشمندی در حوزه فینتک کرده باشند، چراکه نه!؟
      میلاد جهاندار به نظر شما کارهاش خیلی پیش پا افتاده و دم دستی هست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.