راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری سومین همایش آینده وب و موبایل ۱۷ و ۱۸ اسفند

سومین همایش آینده وب و موبایل ۱۷ و ۱۸ اسفند برگزار می‌شود و این آخر هفته فعالان وب و موبایل ایران در مرکز همایش‌های شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار می‌شود و فردا اولین روز این همایش است. همایش آینده وب و موبایل، یک رویداد دو روزه است که در آن پیشتازان صنعت وب و موبایل از تکنولوژی‌های روز دنیا در این دو حوزه سخن می‌گویند. این همایش پنجره‌ای به چشم‌انداز آیندهٔ وب و موبایل در جهان و همچنین راهنمایی برای تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان و متخصصان ایرانی است.

برای افرادی که در این همایش شرکت می‌کنند مواردی همچون آشنایی با تکنولوژی‌های آینده‌ساز وب و موبایل، شرکت در مباحث چالشی در این زمینه، ارتباط و شبکه‌سازی با فعالان حوزه وب و موبایل ایران، موقعیت‌های کاری و آشنایی با افراد جدید و دریافت گواهی شرکت در همایش وب موبایل رخ خواهد داد.

شرکت‌کنندگان و افراد مختلف در شبکه‌های اجتماعی از FOWM# استفاده خواهند کرد و برای مطلع شدن از آخرین اتفاقات همایش آینده وب و موبایل این هشتگ را دنبال کنید.

مرکز همایش‌های شهید قندی وزرات ارتباطات به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان بهشتی (چهارراه قصر)، درب شماره یک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات میزبان این همایش دو روزه است. برای اطلاعات تکمیلی سایت همایش آینده وب و موبایل به نشانی  www.fowm.ir را دنبال کنید. همچنین 02195119767 شماره دبیرخانه این همایش است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.