راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان ویزا برای مشارکت جهانی استارت‌آپ‌ها در برنامه «ویزا در همه‌جا» در سال 2018

امروز در سومین روز از کنگره جهانی موبایل بارسلون، شرکت ویزا خبر از توسعه برنامه «ویزا در همه‌جا» خودش در سال 2018 داد. درواقع امسال قرار است که برنامه‌های جدید، کشورهای شرکت‌کننده جدید و همینطور سطح بالایی از حمایت و پشتیبانی برای شرکت‌کنندگان ارائه شود.

برنامه «ویزا درهمه‌جا» یک برنامه نوآورانه جهانی است که هدفش را روی رفع چالش‌های تجاری استارت‌آپ‌ها و همینطور افزایش محصولات آنها قرار داده است و در کنار اینها راهکارهای نظری برای شبکه گسترده‌ای از پارتنرهای ویزا هم ارائه می‌دهد.

برنامه «ویزا در همه‌جا» که از سال 2015 آغاز به کار کرده است، در سال 2018 با رویکرد گسترده‌تری به کارش ادامه خواهد داد که شامل این موارد است:

خط تولید کشوری قوی، شرکت‌کنندگان جدید، سروشکلی پویا‌تر، کارهای نوآورانه‌تر و سلسه‌مراتب پشتیبانی

شایو سین معاون ارشد نوآوری و پارتنرهای استراتژیک ویزا می‌گوید: «برنامه ویزا در همه جا یک موقعیت منحصربه‌فردی است که به کشف، پشتیبانی و استفاده از فناوری‌های نوظهور برای رفع چالش‌های بزرگ تجارت دیجیتالی کمک می‌کند. دیگر هیچ محدودیت جغرافیایی وجود ندارد و از برترین و درخشان‌ترین ایده‌ها استقبال می‌کنیم و به این مسیر ادامه می‌‌دهیم تا به راه موفقیت‌آمیزی دست پیدا می‌کنیم که هم ویزا و هم پارتنرهای ما بتوانند همکاری‌های امیدوارکننده‌ای را با استارت‌آپ‌ها داشته باشند.»

منبع: Business Wire

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.