راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

یک روز تا برگزاری بزرگ‌ترین رویداد موبایلی مانده است / رونمایی از محصولات سه برند یک روز قبل از رویداد

فردا، هفتم اسفندماه کنگره موبایل بارسلون برگزار می‌شود. بزرگ‌ترین رویداد در زمینه فناوری‌های موبایلی که در شهر بارسلون برگزار می‌شود و امسال با شعار «خلق آینده بهتر» تا دهم اسفند ادامه خواهد داشت.

کنگره جهانی موبایل بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مکان و رویدادی است که فناوری‌ها و تحولات موبایلی، نوآوری‌ها و ابزارهای متصل را به هزاران بازدید‌کننده، شرکت‌کننده، مدیران عامل و مدیران ارشد، زن و مرد و کوچک و بزرگی که در این رویداد حضور دارند متصل می‌کند.

در این رویداد بیش از 100 هزار بازدیدکننده، بیش از 5 هزار و پانصد مدیران عامل از سراسر دنیا حضور دارند. میزبان این تعداد شرکت‌کننده، بیش از 320 سخنران و  بیش از 2300 غرفه نمایشگاهی است که قرار است از برترین و بهترین اتفاقات فناوری در صنعت بگویند و آخرین نوآوری‌های خودشان را به عرصه نمایش بگذارند.

برنامه‌های امسال هم تقریبا مشابه دوره گذشته است و علاوه بر سخنرانی‌ها و کنفرانس‌ها و بخش نمایشگاهی، که بخش جذاب‌تر و هیجان‌انگیز‌تر این رویداد چهار روزه به شمار می‌آید، برنامه‌هایی هم مانند 4YFN، Women tech، Partner Program، Ministerial Program، GLOMO و غیره دارد.

رویداد کنگره جهانی موبایل 2018، در هشت عنوان و موضوع اصلی از قبیل ارائه‌دهندگان سرویس‌های آینده، شبکه، فناوری در جامعه، نوآوری، محتوا و رسانه، مصرف‌کننده دیجیتال، چهارمین انقلاب صنعتی و هوش مصنوعی کاربردی در iFira Gran Vi شهر بارسلون برگزار خواهد شد.

در ادامه بخشی از سخنرانی‌ها و کنفرانس‌هایی که در این چهار روز ارائه می‌شود را به شما معرفی می‌کنیم.

.

روز اول

سخنرانی و پنلی با عنوان «ایجاد یک آینده بهتر از طریق هوش متصل»، کنفرانسی با موضوع «در آغوش گرفتن تحولات دیجیتال و فرهنگ دیجیتال»، کنفرانسی با موضوع «امنیت اینترنت اشیا و زنجیره بلوک»، سخنرانی با موضوع «هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال»، سخنرانی با عنوان «عرضه اولیه ارزهای رمزنگاری‌شده: صدور توکن به‌عنوان شیوه جدید فایننس»

در بخش YFN و در روز اول هم سخنرانی جالبی با موضوع «وضعیت رمزنگاری‌شده‌ها، بازار توکن و زنجیره بلوک» برگزار می‌شود. همچنین در سمینار GSMA روز اول هم برنامه‌ای با عنوان «پرداخت‌ها به‌عنوان پلتفرم: بازگشایی اقتصاد API و آینده نوآوری‌های دیجیتال» ارائه خواهد شد.

«هوش مصنوعی همه‌جا، نوآوری و سرمایه‌گذاری»، «مشارکت و همکاری‌های استارت‌آپ‌ها: شور و هیجان کنونی را باور نکنید» و «استارت‌آپ با گوگل» هم از دیگر سخنرانی‌ها و کنفرانس‌های روز نخست رویداد است.

روز دوم

روز دوم با کنفرانس GSM با عنوان «خلق ارزش با استفادهاز اینترنت اشیا و بیگ دیتا» شروع می‌شود. در ادامه سخنرانی با موضوع «اتخاذ تصمیم‌گیری‌هایی برای عصر جدید دیجیتال»، «چطور به‌عنوان یک زن در این صنعت موفق شویم»، «به چالش کشیدن قوانین استاندارد»، «نحوه تعامل موفق با استارت‌آپ‌ها» و «10 گام طلایی برای استارت‌آپ‌های موبایلی برای جهانی شدن» هم از دیگر برنامه‌های روز دوم است.

 

روز سوم

برنامه‌های روز سوم هم با سخنرانی با عنوان «تحولات شبکه موبایلی 4G و 5G» آغاز می‌شود. در ادامه برنامه‌های روز سوم و در بخش 4YFN هم سخنرانی با عنوان «هوش مصنوعی: الکسا در همه‌جا حضور دارد» برگزار می‌شود. ادامه سخنرانی‌های روز سوم هم با برنامه‌هایی مانند «مایکروسافت چطور می‌تواند به استارت‌آپ شما کمک کند»، «چالش‌های کسب‌وکاری در استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی»، «امنیت اینترنت اشیا و هواپیما‌های بدون سرنشین-ایجاد یک آینده متصل و امن»، «آدیداس: بست پرکتیس‌هایی برای استفاده از اپلیکیشن‌های تجزیه‌وتحلیل‌های موبایل» ادامه خواهد داشت.

روز چهارم

روز چهارم رویداد هم با برنامه «موبایل و فناوری‌های دیجیتال و تاثیرش بر نوآوری اجتماعی دیجیتال» شروع می‌شود. ادامه برنامه‌ها شامل سخنرانی‌ها و کنفرانس‌هایی مانند «شکست تمام قوانین با پیش‌بینی‌های هوش مصنوعی»، «چطور در اقتصاد دیجیتالی ادامه دهیم و موفق بمانیم»، «نوآوری: جنگ استارت‌آپ‌ها» و «رفع بحران‌های هویت دیجیتال جهانی» خواهد بود.

با اینکه کنگره جهانی موبایل رسما از فردا شروع می‌شود، اما برخی پیشروهای صنعت موبایل مانند شرکت‌های سامسونگ، هوآوی و نوکیا امروز ششم اسفند و پیش از آغاز رسمی MWC 2018 از محصولات جدیدشان رونمایی می‌کنند. نوکیا با گوشی نوکیا 9، هوآوی با گوشی هوآوی p20 و سامسونگ هم با سری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس حاضر خواهند بود.

اما در خبرها شنیده شده است که سامسونگ در کنار معرفی و رونمایی از دو سری محصلات، قرار است از یک نرم‌افزار شبکه اجتماعی خودش به نام Uhssup که مبتنی بر موقعیت مکانی است هم رونمایی می‌کند و در دسترس کاربرانش قرار دهد.

1 دیدگاه
  1. حامد می‌گوید

    این چیه دیگه نوشتید؟ iFira Gran V؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.