راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هلدينگ بهسازان فردا رتبه 70 برترین شرکت‌های ایران در رتبه‌بندی IMI-100 را کسب کرد

روز يكشنبه ۲۹ بهمن‌ماه ۹۶ در مراسمي كه با حضور محمد شريعتمداری وزير صنعت و معدن و تجارت و جمعی از فعالان صنعت، توليد، خدمات و تجارت در مركز همايش‌های بين‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد، در بيستمين رتبه‌بندی 100 شركت برتر ايران، گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا به‌عنوان يكی از 10 شركت پيشرو ايران معرفی شد و هم‌زمان رتبه 70 برترين شركت ايران را از آن خود كرد.

به گزارش روابط عمومی هلدينگ بهسازان فردا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، پس از بررسي‌هاي رتبه‌بندی IMI-100 كه هر ساله توسط سازمان مديريت صنعتی در خصوص شركت‌های برتر كشور انجام می‌شود، هلدينگ بهسازان فردا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ توانست ازنظر ميزان فروش/درآمد رتبه 70 در ميان یک‌صد شركت برتر كشور را كسب كند. همچنين بر اساس نتايج رتبه‌بندی بيستمين دوره همايش معرفی شركت‌های برتر ايران (IMI-100) هلدينگ بهسازان فردا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بين ۵۰۰ شركت بزرگ كشور، رتبه دوم گروه رايانه و فعاليت‌های وابسته را از آن خود كرد.

در اين ارزيابی شركت‌های برتر بر اساس شاخص‌هايی همچون «بالاترين رتبه فروش»، «بالاترين ارزش‌افزوده»، «بيشترين دارايي»، «بالاترين اشتغال‌زايي»، «بيشترين سودآوري»، «بالاترين ارزش بازار» معرفي شدند كه در بخش رتبه‌بندی 100 شركت برتر «ازنظر ميزان فروش/ درآمد» هلدينگ بهسازان فردا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با 15 پله ارتقا نسبت به سال گذشته، رتبه 70 را در بین یک‌صد شركت برتر كشور را كسب كند.

همچنين شركت‌‌ به پرداخت ملت وابسته به هلدينگ بهسازان فردا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با 38 رتبه ارتقا رتبه 163 برترين شركت ايران را در ليست 100 شركت برتر دوم ايران را از آن خود كرد و در گروه يارانه و فعاليت‌های وابسته نيز رتبه هشتم اين گروه را از آن خود كرد. همچنين شركت مهندسی سيستم ياس ارغوانی وابسته به هلدينگ بهسازان فردا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نيز در گروه يارانه و فعاليت‌های وابسته رتبه 23 را در اين ارزيابی از آن خود كرد.

تغيير رتبه فروش شركت‌های فهرست صد شركت برتر ايران طی چهار سال اخير، معيار اصلی در انتخاب شركت‌های پيشرو محسوب مي‌شود. پس از انتخاب شركت‌های پيشرو بر اساس اين معيار، شركت‌ها همچنين بر اساس سه معيار وجود اطلاعات شركت در رتبه‌بندی IMI-100 برای حداقل 3 سال اخير، منفی نبودن تغيير رتبه فروش شركت در سال اخير و زيان ده نبودن شركت پالايش و درنهایت به همگان معرفی شدند.

سازمان مديريت صنعتی ايران، به‌عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزيابی صنايع كشور از سال 1377 اقدام به رتبه‌بندی شركت‌های برتر ايران كرده است و بيستمين‌ رتبه‌بندی صورت گرفته بر اساس عملكرد سال مالی 1395 شركت‌ها بوده است.

سازمان مديريت صنعتي هدف از رتبه‌بندی شركت‌های برتر ايران را فراهم كردن آمار و اطلاعات شفاف و مفيد در مورد بنگاه‌های اقتصادي كشور، فضای روشن‌تری از کسب‌وکار اقتصادی كشور ارائه می‌دهد و به مديران بنگاه‌های اقتصادی، سياست‌گذاران و پژوهشگران، ياری می‎رساند تا شناخت و درک دقيق‌تری از مقياس، ساختار مالی و اقتصادی صنايع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ كشور بيابند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.