راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به پله هفتم رسید / یک رویداد خوب و وقت‌تلف‌نکن

ماهنامه عصر تراکنش / پژوهشکده پولی و بانکی در رویداد بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت توانسته دل خیلی‌ها را به دست آورد. صاحبان کسب‌وکارهای ایرانی بی‌خود جایی نمی‌روند و پول‌شان را آنجا خرج نمی‌کنند. هزینه‌های حضور در این رویداد نسبت به سال‌های قبل افزایش قابل ‌توجهی داشته و از آن‌ طرف تمایل کسب‌وکارها برای حضور در این رویداد بیشتر هم شده است.

اینکه کسب‌وکارهای ایرانی هزینه‌های سنگین حضور در این رویداد را تحمل می‌کنند، احتمالا به این معناست که این رویداد، کار خودش را خوب و درست انجام می‌دهد. این رویداد درست است که از پشتوانه جایی مانند پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است؛ منتها آنها این حمایت را هدر ندادند. آنها انتخاب درستی کردند؛ محتوای مناسب و غنی را فراهم کرده‌اند و افراد تاثیرگذار زیادی را طی دو روز کنار هم جمع کرده‌اند. از این فرصت هم استفاده خوبی کرده‌اند و کسب‌وکارهای فعال در فضای فناوری‌های مالی ایران را حول این همایش جمع کرده‌اند.

همایش بخش اصلی رویداد است و نمایشگاه آن تکه‌ای است که کسب‌وکارها فرصت حضور در آن را از دست نمی‌دهند. طی هفت سال برگزاری این رویداد تغییر و تحول در فضای فناوری‌های بانکداری زیاد بوده و این رویداد هم سعی کرده با این تغییرات همراه شود و این همراهی را می‌توان در شعار رویداد دید. شعار رویداد امسال «نوآوری، بازیگران جدید و کارایی در کسب‌وکار مالی» بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.