راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک سپه اجاره ۱۰۰۰ دستگاه خودپرداز را از طریق مناقصه تهیه می‌کند

بانک سپه در نظر دارد اجاره ۱۰۰۰ دستگاه خودپرداز نو (اعم از دیواری و سالنی) برای مدت ۵ سال خود را پس از انجام فرایند ارزیابی کیفی و برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و با شماره 200961036000014 به صورت الکترونیکی توسط شرکت واجد شرایط تهیه کند. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است پیشنهاد دهنگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار فراخوان در سامانه: ساعت ۸ صبح روز شنبه 14 بهمن 96

آخرین مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی از سامانه: ساعت ۱۸ روز دوشنبه 18 بهمن 96

آخرین مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی: ساعت 18 روز دوشنبه 7 اسفند 96

تاریخ بازگشایی: ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 9 اسفند 96

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت‌ها:

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای بلوار آفریقا، اولین خروجی جنب ساختمان راه‌آهن (خیابان نوروز)، ساختمان ادارات مرکزی بانک سپه (نگین سپه)، طبقه سوم، اداره کل پشتیبانی و خدمات، دایره مناقصه و مزایده

تلفن: 02184434097-02184344070

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس 02141934

دفتر ثبت‌نام: 02185193768 و 02188969737

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.