راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اسکوئر قابلیت خریدوفروش بیت‌کوین روی Cash App را فعال کرد

اپلیکیشن اسکوئر‌کش امکان خرید و فروش ارز بیت‌کوین را تقریبا برای تمام کاربرانش فراهم کرده است. اسکوئرکش، اپلیکیشن ارسال و دریافت ارز فیات توسط شرکت پرداخت موبایلی اسکوئر است و جدیدا امکان ارسال و دریافت بیت‌کوین را هم تقریبا برای تمام کاربرانش، به‌جز در شهرهای نیویورک، جورجیا، هاوایی و وایومینگ فراهم کرده است.

جک دورسی مدیرعامل اسکوئر و توئیتر در توئیتی خبر این قابلیت را 31 ژانویه اعلام کرد و گفت: «اکنون اپلیکیشن کش تقریبا در دسترس اکثر مشتریان است. ما از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کنیم چراکه آن را یک مسیر بلند مدت برای رسیدن به یک دسترسی مالی بزرگ‌تر می‌دانیم.»

از زمانی که اسکوئر روی شبکه PoS فعالیت می‌کند، افزودن قابلیت خرید و فروش بیت‌کوین بر سرویس موبایلی‌اش به این معنا است که در آینده هر پذیرنده‌ای که از سیستم پرداخت اسکوئر استفاده کند قادر به پذیرش بیت‌کوین هم خواهد بود.

در سایت اسکوئر آمده است که کاربران می‌توانند تا 10 هزار دلار بیت‌کوین در هفته خریداری کنند و هیچ محدودیتی برای فروش بیت‌کوین هم ندارند. همچنین این شرکت هیچ کارمزدی هم برای این خریدوفروش‌ها در نظر نگرفته است.

اسکوئر در نوامبر سال 2017 اعلام کرده بود که امکان انجام خریدوفروش‌ بیت‌کوین را برای 3 میلیون نفر از مشتریان فراهم می‌کند و درست پس از اعلام این خبر، سهام اسکوئر تا بیش از 3 درصد افزایش پیدا کرد.

منبع: Cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.