راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اکوسیستم فین‌تک ایران را مثل کف دستتان بشناسید / این هفتاد استارت‌آپ پرهیاهو

ماهنامه عصر تراکنش / در سال‌های اخیر تعداد استارت‌آپ‌های فین‌تکی به‌صورت تصاعدی رو به افزایش بوده است و بسیاری از آنها با موفقیت نسبی مواجه شده‌اند و بسیاری از آنها نیز با اینکه هنوز در اول راه هستند، ولی می‌شود آینده خوبی را برایشان پیش‌بینی کرد. استارت‌آپ‌های فین‌تک بر خلاف خدمات متداول بانکی، اغلب روی حل یک مشکل خاص تمرکز می‌کنند و همین باعث می‌شود که قادر باشند تجربه کاربری منحصربه‌فردی را در محصولات خود پدید بیاورند. طبق دسته‌بندی که انجام داده‌ایم می‌توان استارت‌آپ‌های فین‌تکی را به هشت دسته «پرداخت»، «مدیریت مالی»، «بانکداری»، «انتقال بین‌المللی پول»، «قرض‌دهی»، «پول»، «ولث‌تک» و «اینشورتک» تقسیم‌بندی کرد. در ادامه نیز استارت‌آپ‌های فین‌تکی ایرانی را طبق همین دسته‌بندی آورده‌ایم که می‌توانید ببینید.

1. پرداخت (Payment):

زرین‌پال

زرین‌پال اولین ارائه‌دهنده درگاه پرداخت واسط در ایران است، در واقع یک راهکار ساده، جامع و کار‌آمد برای قرار دادن امکان پرداخت در بستر اینترنت و موبایل است. با استفاده از زرین‌پال می‌توانید چندین درگاه پرداخت را به‌سادگی به وب‌سایت خود اضافه کنید.

هم‌بنیانگذاران: مصطفی امیری، علی امیری

تاریخ تاسیس: 1389

وب‌سایت: www.zarinpal.com

درگاه پرداخت و کیف پول Pay

درگاه پرداخت و کیف پول Pay.ir در سال ۱۳۹۰ با برند پی‌لاین (Payline.ir) و با هدف ایجاد بستری ساده برای ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی به کسب‌وکارهای خرد، کار خود را شروع کرد و بعد از چهار سال فعالیت در روزهای پایانی سال ۹۴ همراه با فیلترینگ‌های گسترده فین‌تک‌های مالی با برند جدید Pay.ir و با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش کار خود را ادامه و گسترش داد. در حال حاضر عمده فعالیت این استارت‌آپ متمرکز بر ارائه راهکارهای جدید در حوزه پرداخت الکترونیک و پرداخت اینترنتی است.

بنیانگذار: سجاد چاری‌پور

تاریخ تاسیس: 1390

وب‌سایت: www.pay.ir

پلاک ۲۱

پلاک ۲۱، نرم‌افزار مدیریت و حسابداری ساختمان و مجتمع از طریق اینترنت است که کمک می‌کند مدیران بدون دارا بودن دانش حسابداری، به امور مالی رسیدگی کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اخبار و اطلاعیه‌ها را با ساکنان و مالکان به اشتراک بگذارند. همچنین امکان مشاهده وضعیت مالی، پرداخت بدهی به‌صورت آنلاین، پرداخت قبض با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب، واریز مستقیم به حساب مجتمع و مشاهده اخبار و اطلاعیه‌های مجتمع توسط مالکان و ساکنان را فراهم می‌کند. ساکنان و مالکان نیز قادر خواهند بود تا علاوه بر اطلاع از میزان بدهی به پرداخت در موعد مقرر اقدام کنند.

هم‌بنیانگذاران: امیرسالار شکوری، امیررضا میرجعفری، مجید زارع

تاریخ تاسیس: 1393

وب‌سایت: www.pelak21.com

دیدی‌بود

«دیدی‌بود» یک بستر تجارت اجتماعی آنلاین است؛ بستری که در قالب یک شبکه اجتماعی با هدف ایجاد تحول در بازار تجارت آنلاین ایجاد شده است. دیدی‌بود با ایجاد یک بستر کسب‌وکار یکپارچه، ارتباط مستقیمی بین خریداران، فروشندگان و تولیدکنندگان کالا و مواد اولیه برقرار کرده است تا همه طرف‌های ذی‌نفع در این زنجیره تجارت اجتماعی، بتوانند با یکدیگر مراودات شخصی و تجاری داشته باشند.

بنیانگذار: حبیب ابوقداره

تاریخ تاسیس: 1393

وب‌سایت: www.didibood.com

باهمتا

باهمتا یک سرویس پرداخت و دریافت پول بر اساس شماره موبایل است. در باهمتا شماره موبایل‌تان به شماره حساب‌های شما متصل خواهد شد و در بالاترین سطح امنیتی می‌توانید به شماره موبایل دیگران پول پرداخت کنید یا از آنها پول دریافت کنید.

هم‌بنیانگذاران: میلاد جهاندار، بهرنگ نوروزی‌نیا، علی حاجی‌زاده مقدم

تاریخ تاسیس: 1394

وب‌سایت: www.bahamta.com

پی‌پینگ

پی‌پینگ سرویس پرداختی برای کسب‌وکارهای خردی است که نیاز به سیستم آنلاین و ساده برای دریافت پول از مشتریان از طریق درگاه‌های اینترنتی دارند. در حالت معمول شما باید شماره کارت خود را برای مشتریان بفرستید تا برای شما پرداخت کنند (بیش از ۹۷ درصد مردم هنوز از ATM استفاده می‌کنند) و شماره پرداخت را برای شما بفرستند تا تایید کنید و هیچ‌گاه گزارش اتوماتیک از فروش‌تان ندارید. در این سیستم شما چندین روش برای دریافت پول دارید. حتی می‌توانید فاکتور آنلاین درست کنید و لینک درخواست مبلغ را از طریق SMS و ایمیل برای آنها ارسال کنید. شما همیشه گزارش کاملی از دریافتی‌هایتان دارید.

هم‌بنیانگذاران: سعید مشهدی، مسعود مشهدی، محمدمهدی باریده

تاریخ تاسیس: 1394

وب‌سایت: www.payping.ir

پیگیر

پیگیر، یک کیف پول الکترونیکی است که برای خرید و انتقال پول استفاده می‌شود. علاوه بر این، یکسری خدمات پایه‌ای مانند خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبض و کارت به کارت که همه مردم به آن نیاز دارند، در پیگیر وجود دارد. این کیف پول قابلیت استفاده در بستر پرداخت‌های خرد را نیز دارد؛ مانند پرداخت خرد در تاکسی‌ها یا هر نوع پرداخت خردی که در جامعه مورد نیاز باشد. انتقال پول در پیگیر بر اساس شماره تماس‌های ثبت‌شده در گوشی صورت می‌گیرد و بدون کارمزد است. تشکیل گروه و تقسیم دنگی، پرداخت بر اساس کد  QR و بخش رادار که پذیرنده‌ها (کسب‌وکارهایی که از پیگیر استفاده می‌کنند) و دوستان فرد در آن نمایش داده می‌شوند نیز از دیگر امکانات پیگیر است.

هم‌بنیانگذاران: امیر محبعلی‌نژاد، علی فریدونی، علیرضا لطفی

تاریخ تاسیس: 1394

وب‌سایت: www.paygear.org

راهکارهای ابتکاری دانا (راد)

راهکارهای ابتکاری دانا (راد) که با نام تجاری رادسنس نیز شناخته شده است، شبکه اجتماعی پرداخت‌محور است. در شبکه اجتماعی پرداخت‌محور راد می‌توانید دوستان یا فروشگاه‌های مورد علاقه خود را دنبال کنید و با انجام فعالیت‌هایی مانند ارسال پست، پرداخت شتابی موبایلی، استفاده از کوپن‌های تخفیف و… امتیاز گرفته و اعتبار هدیه در داخل کیف پول راد دریافت کنید.

هم‌بنیانگذاران: بهزاد بهنام فر، پویا لیتکوهی، نیما هاشمی، امیر سلیمانی

تاریخ تاسیس: 1394

وب‌سایت: www.raadsense.com

پرداخت شناسه‌دار (شناسه)

شناسه راهکاری است برای شناسه‌دار کردن پرداختی‌های اشخاص. شناسه در حقیقت یک راهکار موازی و مکمل است و در کنار سایر روش‌های دریافت و جمع‌آوری مطالبات مالی که افراد و سازمان‌ها از آنها استفاده می‌کنند، فرایند وصول مطالبات را تسهیل می‌کند. مجموعه‌هایی که از خدمات سامانه استفاده می‌کنند، در زمان اعلام مطالبه خود به مشتری، شناسه قبض و شناسه پرداخت متناظر با آن پرداخت را هم به مشتری اعلام می‌کنند و مشتری می‌تواند در کنار سایر روش‌ها با استفاده از قبض نسبت به پرداخت وجه اقدام کند.

بنیانگذار: امیررضا جلایر

تاریخ تاسیس: 1394

وب‌سایت: www.shenase.net

کیف‌پی

«کیف‌پی» یک اکوسیستم پرداخت الکترونیک در بستر اینترنت است که امکان پرداخت در بستر ابری برای سه دسته کاربران شخصی، تجاری و سازمانی را فراهم می‌کند. این سامانه توانایی مدیریت باشگاه مشتریان برای هر یک از کسب‌وکارها را داراست و به‌سادگی برای کاربران سازمانی امکانات رفاهی را مهیا می‌سازد.

هم‌بنیانگذاران: سیدحامد میرشمسی، شرکت فن‌آوران پارس یار

تاریخ تاسیس: 1394

وب‌سایت: www.kifpay.com

نکست‌پی

نکست‌پی به‌طورکلی در زمینه پرداخت الکترونیک، بستر پذیرش پرداخت اینترنتی از طریق شبکه شتاب و همچنین از طریق شبکه‌های بین‌المللی بانکی را برای وب‌سایت‌ها و اشخاص فراهم می‌کند.

بنیانگذار: پویا عبدالمحمدی

تاریخ تاسیس: 1394

وب‌سایت: www.NextPay.ir

آیدی‌پی

آیدی‌پی (IDPay) یک کارتخوان مجازی است که به هر شخص حقیقی و حقوقی این امکان را می‌دهد تا با ساخت یک درگاه پرداخت شخصی و داشتن یک آیدی، دریافت پول را از مشتریان و طرف حساب‌های خودش به راحت‌ترین و امن‌ترین شکل ممکن انجام دهد. آیدی‌پی شماره کارت و شماره شبا را تبدیل به یک آیدی کوتاه می‌کند. خدمات آیدی‌پی برای پذیرنده‌ها کاملا رایگان است.

امروز بیش از 30 هزار نفر از خدمات دریافت وجه آیدی‌پی استفاده می‌کنند تا آسان‌ترین روش را برای دریافت پول از طرف حساب‌های خود داشته باشند.

هم‌بنیانگذاران: قاسم رادمان، یاسر کربلایی، سیدعلی جزایری

تاریخ تاسیس: 1394

وب‌سایت: www.idpay.ir

باهم

باهم، سرویسی ویژه خیریه‌های رسمی کشور است که با نگاه تخصصی به حوزه پرداخت و دریافت پول، نیازهای خیریه‌ها و خیرین را در این زمینه برطرف می‌کند.

هم‌بنیانگذاران: میلاد جهاندار، بهرنگ نوروزی‌نیا، علی حاجی‌زاده مقدم

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.baaham.net

بیت‌پی

بیت‌پی (با نام تجاری bitpay) به‌عنوان تجمیع‌کننده کسب‌وکارهای اینترنتی، از اواخر شهریورماه ۱۳۹۵ معرفی شد. هدف از راه‌اندازی بیت‌پی امنیت معاملات آنلاین است که سعی در ارائه خدمات مناسب در حوزه پرداخت اینترنتی به دو قشر وبمستر (فروشنده) و خریدار این برند را دارد.

هم‌بنیانگذاران: محسن سلطانی، مجتبی سلطانی

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.bitpay.ir

پرداختم

افزایش تعداد کارتخوان‌های بانکی باعث کاهش پول نقد در دست مردم شد. مسافران از یک جهت با مشکل حمل و نگهداری پول خرد و رانندگان از جهت دیگر با مشکل کمبود آن و بازگرداندن مانده کرایه به مسافر دست‌وپنجه نرم می‌کنند. پرداختم با شناخت این مسائل سعی در فراهم آوردن بستری برای پرداخت و دریافت راحت‌تر کرایه تاکسی دارد.

هم‌بنیانگذاران: محمدعلی جعفری، حجت مدرسی‌زاده، میلاد سترک

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.pardakhtam.ir

پردانو

پردانو یکی از خدمات شرکت تجارت الکترونیک میهن‌ویژن است که جهت رونق فروش آنلاین کسب‌وکارهای اینترنتی اقدام به طراحی و ارائه طرح‌های جدید و منحصربه‌فرد کرده است. ارائه درگاه‌های پرداخت متفاوت برای تمامی صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین؛ همچون وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها از جمله این خدمات است.

بنیانگذار: مجید جعفری

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.pardano.com

حسابیت

حسابیت سرویس فاکتور آنلاین است که از طریق آن فروشنده می‌تواند برای مشتریان خود فاکتور صادر و ارسال کند و مشتری با دریافت لینک فاکتور می‌تواند از طریق دکمه پرداختی که روی فاکتور وجود دارد آن را به‌صورت آنلاین پرداخت کند.

بنیانگذار: علی فارمد

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.hesabit.com

سیم‌پی

سیم‌پی (SimPay) محصول گروه آلتون، اپلیکیشن جامع پرداخت الکترونیکی است. چشم‌انداز سیم‌پی این است که همه پرداخت‌های الکترونیکی افراد را پوشش داده و بستری برای خرید کلیه محصولات دیجیتالی باشد. خرید بلیت اتوبوس، قطار، هواپیما، سینما و تئاتر، پرداخت قبوض و جرایم و محصولات دیگر، از خدمات این استارت‌آپ است.

بنیانگذار: گروه آلتون

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.simpay.ir

شارژمان

شارژمان سرویسی مبتنی بر وب و موبایل است که برای مدیریت هزینه‌ها و شارژ ساختمان طراحی شده است. مخاطب اصلی شارژمان، آپارتمان‌نشین‌ها هستند. هدف اصلی شارژمان، تسهیل روند محاسبه و پرداخت شارژ ساختمان است و با فراهم کردن بسترهای لازم ارتباطی امکان تعامل مدیر و ساکنان ساختمان را با یکدیگر به ارمغان آورده است.

هم‌بنیانگذاران: حسین سالمی‌نژاد، محمدحسین محمودزاده

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.sharjeman.com

شرینو (شبکه اجتماعی خرید)

«شرینو» یا شبکه اجتماعی خرید، شبکه‌ای اجتماعی است که محتوایی که در آن به اشتراک گذاشته می‌شود، کالا است. فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد، محصولات خود را در شبکه منتشر می‌کنند و مشتریان یا کاربران عمومی می‌توانند مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، کالای منتشرشده را لایک کنند، کامنت بگذارند، کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارند یا حول یک کالا محتوا تولید کنند.

هم‌بنیانگذاران: روح‌اله پرنیان، لاله آیروش

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.shareino.ir

کانال شاپ

کانال شاپ، استارت‌آپ فروشگاه‌سازی در بستر تلگرام است که از طریق آن می‌توان فروشگاه ساخت و در آن فضا با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی هزینه خدمات و کالای خود را دریافت کرد. کانال شاپ قابلیت ایجاد هرگونه روند فروش را داراست، به همین دلیل می‌توان متناسب با کسب‌وکار خود فروشگاه خود را ایجاد کرد.

هم‌بنیانگذاران: علیرضا شایسته، علی غفوری

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.kanalshop.com

ماناپی

ماناپی اپلیکیشنی برای ارائه خدماتی نظیر خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت قبوض، بسته‌های اینترنتی و… در بستر امن، سریع و آسان است که با ارائه خدمات متنوع به کاربران، نیازمندی‌های روزمره آنها در حوزه‌های مذکور را مرتفع کرده است. در این نرم‌افزار کاربران می‌توانند با انجام تراکنش یا انجام فعالیت‌هایی نظیر تکمیل پروفایل یا دعوت از دوستان، امتیاز دریافت کنند و بر اساس میزان امتیاز جمع‌آوری‌شده از ماشین جایزه ماناپی استفاده کنند.

بنیانگذار: شرکت فناپ

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.manapay.com

مانیار

مانیار یک شبکه اجتماعی پیام‌رسان، برای ارتباطات مالی در بستر موبایل است. هدف مانیار ارائه روشی آسان و امن برای جابه‌جایی پول در شرایط مختلف است؛ مانند زمانی که می‌خواهید دنگ شام شب قبل، یا سهم خود در یک سفر مشترک یا بلیت سینما را به دوستان خود پرداخت کنید یا بخواهید به‌صورت گروهی برای هدفی مشخص، پول جمع‌آوری کنید. در مانیار امکان ارسال پیام به فهرست مخاطبان تلفن همراه وجود دارد تا علاوه بر تسهیل انتقال و درخواست وجه، مکالمات مرتبط با تعاملات مالی نیز پوشش داده شود.

هم‌بنیانگذاران: ساره‌السادات غفوریان، مونا مریدی، نیوشا جعفری ممتاز، رضا بدیعی

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.Moneyar.com

ویزپی

ویزپی یک راهکار ساده و امن برای پرداخت در شبکه‌های اجتماعی است. این استارتاپ کاربران خود را قادر می‌سازد تا در شبکه‌های مختلف اجتماعی، کالاهای مورد نظر خود را به‌سادگی چند کلیک خریداری کنند.

هم‌بنیانگذاران: روزبه کریمی، مرتضی قاسم‌پور

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.vizpay.ir

وین‌وین

وین‌وین یک اپلیکیشن پرداخت با موبایل و وفاداری مشتریان است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند با استفاده از ارائه بن خرید، تخفیف و ارسال پیام به‌صورت موقعیت‌محور به کاربران، فروش خود را افزایش دهند. وین‌وین بسیاری از امکانات و پیام‌های خود را به‌صورت موقعیت‌محور به نزدیک‌ترین کاربران به هر فروشگاه ارائه می‌دهد؛ بنابراین مشتریان از دریافت پیام‌های غیرضروری در امان هستند و فروشگاه‌ها هم با مشتریان نزدیک خود در تماس بیشتری هستند.

هم‌بنیانگذاران: سپهر سپهوندی، فرزین پاشایی، کامران نوری‌نژاد

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.paywinwin.com

پله

پله، پلتفرم جامع فروش خدمات اپراتوری و غیراپراتوری است که سعی در ایجاد سه مزیت رقابتی «رابط کاربری ساده و روان»، «کارتخونه (فروشگاه پله)» و «طرح‌ریزی گیمیفیکیشن در آن» داشته است.

هم‌بنیانگذاران: فرزان فلاحت، رامین فضلی

تاریخ تاسیس: 1396

وب‌سایت: www.pellle.ir

پولیتو

پولیتو زیرساختی را فراهم آورده است تا کاربران بتوانند کلیه پرداخت‌های خرد شهروندی خود را از طریق این اپلیکیشن و بدون ارائه کارت ‌بانکی خود انجام دهند. کافی است شهروندان کیف پول پولیتو خود را شارژ کنند و با نزدیک کردن تلفن همراه پذیرندگان یا اسکن بارکد پرداخت خود را به‌سادگی انجام دهند.

هم‌بنیانگذاران: علیرضا پورتقی، محمدعلی کرمی، احمد وطنی

تاریخ تاسیس: 1396

وب‌سایت: www.poolito.ir

جرینو

جرینو یک سیستم مدیریت پرداخت‌های شخصی و فروشگاهی است. از طریق جرینو می‌توان در کمتر از یک دقیقه صفحه پرداخت اختصاصی خود را ایجاد کرد و با استفاده از فرم‌ساز آنلاین جرینو نمای ظاهری صفحه پرداخت خود را سفارشی کرد. همچنین از طریق خدمت پرداخت ترکیبی جرینو می‌توان مبالغ مورد نظر را پرداخت کرد.

بنیانگذار: فریبرز خسروی

تاریخ تاسیس: 1396

وب‌سایت: www.jerino.com

دریاپ

دریاپ (دریافت + آپ) اپلیکیشنی است که برای تسهیل دریافت وجه به‌صورت نرم‌افزاری نوشته شده است. این اپلیکیشن با روش‌های مختلف از جمله ارتباط بی‌واسطه (Contactless) به‌صورت ارسال لینک و ارتباط بین دو دستگاه گوشی و همچنین بارکدخوان، دریافت وجه را به‌صورت پرداخت موبایلی انجام می‌دهد.

بنیانگذار: احسان‌اله نیک‌آیین

تاریخ تاسیس: 1396

وب‌سایت: www.daryapp.com

دنگی‌پال

دنگی‌پال نوعی پیام‌رسان مالی است که تمرکز آن بر پرداخت گروهی است. هر نفر در دنگی‌پال از طریق شماره موبایل شناخته می‌شود. امکان ساخت گروه و گفت‌وگو از ویژگی‌های بارز دنگی‌پال است.

هم‌بنیانگذاران: امیرمحمد اسلامی، نوید ابراهیمی‌نیا، مهدی صانعی

تاریخ تاسیس: 1396

وب‌سایت: www.dongipal.com

دیجی‌پی

دیجی‌پی به مشترکین اجازه می‌دهد تا فرایند پرداخت را به‌راحتی و بدون نیاز به مراجعه به بانک و استفاده از سیستم‌های پیچیده و وقت‌گیر حال حاضر، با وارد کردن رمز دوم و CVV2 کارت‌ بانکی، روی بستر موبایل انجام دهند.

بنیانگذار: رضا آزاده

تاریخ تاسیس: 1396

وب‌سایت: www.orike.ir

2. مدیریت مالی (Money Management)

حسابداری شخصی پارمیس

حسابداری شخصی پارمیس همراه، اپلیکیشن رایگان حسابداری موبایل، برای پلتفرم‌های اندروید و آی‌اواس و به‌عنوان اولین اپ مالی ایرانی با قابلیت پشتیبانی از زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی است که با داشتن قابلیت‌های کاربردی متنوع نظیر مدیریت هزینه‌ها، درآمدها، بانک‌ها و صندوق‌ها، چک‌ها، وام و اقساط، امکان مدیریت صحیح هزینه و درآمدها را برای تمامی افراد و اعضای خانواده فراهم می‌کند.

بنیانگذار: مظاهر مرجانی

تاریخ تاسیس: 1392

وب‌سایت: www.ParmisIT.com

نرم‌افزار حسابداری کسبه

نرم‌افزار حسابداری جیبی کسبه نرم‌افزاری تحت سیستم‌عامل اندروید است که جهت مدیریت امور مالی و حسابداری از طریق گوشی‌های موبایل طراحی شده است. با استفاده از کسبه بدون نیاز به حسابدار می‌توان امور مالی فروشگاه خود را مدیریت کرد. یکی از ویژگی‌های این نرم‌افزار امکان تبادل اطلاعات با نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی تحت ویندوز کسبه است. از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به چاپ و اشتراک‌گذاری فاکتور، صورت‌حساب اشخاص و گزارش‌ها اشاره کرد.

بنیانگذار: سعید خلفی‌نژاد

تاریخ تاسیس: 1392

وب‌سایت: www.kasabeh.org

دراپز

دراپز هر روز به حساب بانکی متصل‌شده شما سر می‌زند و رفتار مالی شما را تحلیل می‌کند و بر اساس یک الگوریتم فراابتکاری تعیین می‌کند که چه مبالغی را در چه زمان‌هایی می‌تواند برای شما به‌صورت خرد خرد و پویا پس‌انداز کند.

هم‌بنیانگذاران: ارسلان یارویسی، محمدسجاد فلاح، امید جعفری متقی

تاریخ تاسیس: 1394

وب‌سایت: www.drupz.ir

فاکتورکن

فاکتورکن نرم‌افزار حسابداری و صدور فاکتور آنلاینی است که با راه‌حلی ساده و شیوه‌ای نوین و حتی بدون نیاز به دانش حسابداری می‌تواند فعالیت‌های حسابداری و انبارداری و مدیریت مشتریان را انجام دهد. این سیستم به‌صورت ابری و روی تمامی پلتفرم‌ها کار می‌کند و شما می‌توانید به‌صورت آنلاین اقدام به صدور فاکتور فروش و خرید، پرداخت آنلاین فاکتورها، مدیریت مشتریان و فاکتورهای صادرشده، نمایش صورت‌حساب هر مشتری، یادآوری بدهی به مشتری و یادآوری چک‌ها، انبارداری و نمایش هر محصول به‌صورت جداگانه کنید.

هم‌بنیانگذاران: مهدی معتمدی، حسین دهنوی

تاریخ تاسیس: 1394

وب‌سایت: www.factorkon.ir

اپلیکیشن حسابداری شخصی نیوُ

با استفاده از اپلیکیشن حسابداری شخصی نیوُ می‌توانید هزینه‌های خود را بررسی کنید و برای آنها بودجه‌بندی کنید، همچنین از طریق این اپلیکیشن می‌توانید بر روند پس‌اندازهای خود نظارت داشته باشید و از طلب‌ها و بدهی‌هایتان با یادآورهای هوشمند اطلاع پیدا کنید.

هم‌بنیانگذاران: علیرضا علیدوست، مریم محمدی

تاریخ تاسیس: 1394

وب‌سایت: www.nivo.ir

آنالیزا

اپلیکیشن آنالیزا، با استفاده از پیامک‌های بانکی، ورود و خروج سرمایه به حساب شما را گزارش می‌دهد و روی یک صفحه به شکل ساده آنالیز امور مالی شما را نشان می‌دهد.

هم‌بنیانگذاران: مهیار کرمی، فهیم‌پور

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.analyza.ir

پولام

پولام یک اپلیکیشین مدیریت هزینه‌های فردی (PFM) است. پولام با اتصال به بانک‌ها، از یک سو به کاربر کمک می‌کند تا بتواند هوشمندانه‌تر هزینه کرده و بیشتر صرفه‌جویی کند و از سوی دیگر با استفاده از اطلاعات تراکنش کاربران و آنالیز آنها، خدماتی را در اختیار بانک‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند کسب‌وکارهای جدید تعریف کرده و ریسک کسب‌وکارهای موجود خود را کاهش دهند.

هم‌بنیانگذاران: مهدی آزادی، مهدی عبادی، فرزاد مقدم

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.poolam.ir

3. بانکداری (Everyday Banking)

باجه

باجه یک پلتفرم ارائه خدمات بانکی و خدمات ارزش‌ افزوده مبتنی بر پرداخت بر بستر بوم (tosanboom.com) است. اپلیکیشن باجه در دو نسخه اندروید و آی‌اواس توسعه ‌یافته و به کاربران امکان می‌دهد علاوه بر خدمات کلاسیک موبایل بانک‌ها؛ یعنی خدمات بانکداری همچون انتقال وجه، گزارش حساب و مواردی از این ‌دست، به طیف متنوعی از خدمات الکترونیک مبتنی بر پرداخت همچون رزرو بلیت هواپیما و هتل، سینما و تئاتر و خدمات دولت الکترونیک دسترسی داشته باشند.

هم‌بنیانگذاران: سیاوش تفضلی، مریم نعمتی، محمدحسین صفری، امین شفیعی اردستانی، سیدمسعود جهرمی، نوید اقبالی

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.baaje.mobi

شبکه مالی اجتماعی پل

برنامه پل می‌تواند به تمام دارندگان کارت‌های عضو شتاب و افرادی که به پرداخت گروهی نیاز دارند، کمک کند تا عملیات مالی خود را با سرعت و سهولت بیشتری انجام دهند. در این نوع پرداخت بدون نیاز به داشتن اطلاعات بانکی افراد می‌توان به حساب آنها پول واریز کرد و از این طریق فرایند پرداخت را آسان‌تر و امن‌تر کرد. همچنین با ایجاد انواع گروه‌های مشترک مالی می‌توان تمام نیازها در زمینه پرداخت‌های مشترک و گروهی را مدیریت کرد.

هم‌بنیانگذاران: مرتضی آدیگوزل‌پور، الهام جمشیدپی، مهناز ابراهیمی، سامان اسمی

تاریخ تاسیس: 1394

وب‌سایت: www.pol24.ir

4. انتقال پول بین‌المللی (International Money Transfer)

خدمات ارزی پرشین دانشجو

خدمات ارزی پرشین دانشجو تمامی امور مرتبط با پرداخت هزینه‌ها شامل ثبت‌نام آزمون‌های بین‌المللی همچون PMP، CIMA، ACCA، IELTS، GRE، TOEFL iBT، پرداخت هزینه پذیرش دانشگاه‌ها، پرداخت هزینه وقت سفارت کشورهای مختلف و نقد کردن درآمدهای ارزی را دارد. همچنین صدور کارت‌های اعتباری مجازی را نیز به سبد فروش خود اضافه کرده است.

هم‌بنیانگذاران: پریزاد، علیزاده، حسینی، محمدی

تاریخ تاسیس: 1386

وب‌سایت: www.Persiandaneshjoo.ir

پیمنت اکسپرس

پیمنت اکسپرس همکاری خود را به‌عنوان کارگزار با صرافی‌های معتبر از سال 1385 شروع کرده است و با داشتن حساب‌هایی در کشورهای ثالث روند رو به رشدی داشته است و توانسته به بسیاری از هموطنان خدمات ارزی و مالی مورد نیاز را ارائه دهد.

فعالیت استارت‌آپ پیمنت اکسپرس در حوزه پرداخت‌های ارزی الکترونیک و آنلاین است که شامل پرداخت‌های ویزا و مسترکارت، پی‌پال، وب‌مانی و دیگر ارزهای الکترونیک، پرداخت‌های آزمون‌های بین‌المللی مثل تافل، پرداخت هزینه سفارت‌ها، پرداخت هزینه ژورنال و کنگره‌های بین‌المللی و نقد کردن درآمد ارزی فریلنسرها است.

بنیانگذار: میثم عبداللهی

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.paymentexpress.ir

رُدپی

رُدپی یک سرویس ارائه‌دهنده درگاه پرداخت است که امکان ایجاد درگاه پرداخت و پردازش پرداخت‌های بین‌المللی و داخلی را از طریق بیت‌کوین، برای وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین فراهم می‌کند. رُدپی در قالب یک سرویس ارائه‌دهنده درگاه پرداخت، تراکنش‌های مربوطه را پردازش و بیت‌کوین واریزشده را به‌صورت ریالی به حساب بانکی کاربران واریز می‌کند.

هم‌بنیانگذاران: یاسین خوانساری، روزبه آقابیگی، مهدی مردادخان

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.rodpay.com

شبکه مالی و هویتی آرمانی

آرمانی یک پلتفرم مدیریت مالی و هویتی بر اساس استانداردهای بانکی و نظارتی بین‌المللی است که امکان مبادلات مالی بین‌المللی را برای اشخاص و کسب‌وکارها فراهم می‌آورد. این استارت‌آپ با دریافت مجوز صرافی از بانک مرکزی ایران و دولت کانادا یک پل ارتباطی قانونی و بدون ریسک برای مبادلات ارزی بین‌المللی به وجود آورده است. خدمات این شرکت شامل مبادله بین‌المللی پول، ارائه درگاه پرداخت ارزی و API نرخ لحظه‌ای ارز مبتنی بر هوش مصنوعی است. درگاه پرداخت ارزی آرمانی امکان فروش محصولات و خدمات از طریق پنل کاربری و API را فراهم می‌آورد. API نرخ ارز آرمانی با پایش بازار و تحلیل اطلاعات بیش از ۵۰ منبع داخلی و بین‌المللی، کاربران را قادر به آگاهی از نرخ لحظه‌ای، ناپایداری‌های بازار و مدیریت ریسک مبادله و سرمایه‌گذاری می‌کند.

هم‌بنیانگذاران: مهدی ناصری‌مجرد، اسماعیل ناصری‌مجرد

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.Rmoney.ir

اُردرپی

OrderPay به‌عنوان یک ایده استارت‌آپی توسط تیم دیجیتال مارکتینگ ایده‌پرداز، برای حل مشکلات پرداخت‌های ارزی و دریافت درآمدهای به‌دست‌آمده از منابع خارج از کشور، کار خود را از شهر تبریز آغاز کرد که در مهرماه ۹۶ موفق به اخذ نماد اعتماد از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی شد. خدمات اُردرپی شامل صدور مسترکارت و ویزاکارت، پرداخت با ویزاکارت و مسترکارت، پرداخت با پی‌پال، پرداخت با وب‌مانی و پرداخت با اسکریل است.

هم‌بنیانگذاران: علی جلیل‌پور، دکتر عبدلزاده، علی عجمی

تاریخ تاسیس: 1396

وب‌سایت: www.OrderPay.ir

ایران‌پی

ایران‌پی (IRANPAY LTD) یک استارت‌آپ در صنعت گردشگری است که خدمات مالی به گردشگران ورودی به ایران ارائه می‌دهد. مهم‌ترین این خدمات، ارائه کارت‌های ریالی قابل شارژ متصل به شتاب و قابلیت شارژ آنلاین کارت ایران‌پی با استفاده از مسترکارت یا ویزاکارت گردشگر است.

بنیانگذار: سیدسهیل حسینی

تاریخ تاسیس: 1396

وب‌سایت: www.iranpay.com

5. قرض‌دهی (Lending)

مهربانه

مهربانه پلتفرم تامین جمعی مالی با مدل اهدا برای اهداف خیریه، اجتماعی، بشردوستانه و غیرانتفاعی است. در مقایسه با خیریه‌های سنتی، مهربانه حمایت‌های کاربران را برای پروژه‌های مشخص (با اهداف، هزینه و زمان‌بندی مشخص) جذب کرده و شفافیت کاملی در اجرای فعالیت‌هایش اعمال می‌کند. به این صورت که حامیان تک‌تک پروژه‌ها مشخص بوده و گزارش اجرای پروژه‌ها به‌صورت منظم به اطلاع کاربران می‌رسد. برای انجام این فعالیت‌ها، مهربانه از بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برد.

بنیانگذار: گلرخ بحری

تاریخ تاسیس: 1392

وب‌سایت: www.mehrabane.ir

دونیت

دونیت یکی از اولین پلتفرم‌های تامین مالی جمعی (Crowdfunding) ایرانی است که با تمرکز بر پروژه‌هایی که به نحوی باعث ارتقای سطح کیفی زندگی افراد می‌شوند، فعالیت می‌کند. وب‌سایت دونیت در مالکیت شرکت فرایندهای طرح و ایده بی‌بهانه پردیس به شماره ثبت 485722 است و صندوق سرمایه‌گذاری سرآوا و صندوق توسعه فناوری‌های نوین بنیاد علمی و فناوری ریاست جمهوری از سهامداران آن هستند.

هم‌بنیانگذاران: محی سنیسل، جواد یزدانی، یاشار ایمانلو

تاریخ تاسیس: 1393

وب‌سایت: www.2nate.com

فاندوران

فاندوران یک بستر سرمایه‌پذیری جمعی (crowdfunding) است. افرادی که در زمینه هنر، فناوری، طراحی محصول، آی‌تی و امور اجتماعی و خیریه فعال هستند و ایده‌های خلاقانه دارند، برای پروژه خود در فاندوران کمپین طراحی می‌کنند و شروع به جذب حمایت‌های مالی از مخاطبان فاندوران می‌کنند. پشتیبانان در ازای دریافت پاداش‌های مشخص، از کمپین‌های فعال در فاندوران حمایت می‌کنند. فاندوران در شهریور ۹۴، با تمرکز روی فعالیت‌های اجتماعی و طراحی محصول شروع به کار کرد و تا امروز توانسته به تحقق چند ده پروژه کمک کند.

هم‌بنیانگذاران: مصطفی نقی‌پورفر، داود شیخان

تاریخ تاسیس: 1394

وب‌سایت: www.fundorun.com

نیک استارتر

نیک استارتر استارت‌آپی شکل‌گرفته از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف است که با حمایت یکی از وی‌سی‌های بزرگ کشور در سال ۹۵ شروع به فعالیت کرد. وظیفه اصلی این سامانه تامین مالی از طریق کرادفاندینگ طرح‌های ارائه‌شده برای ورود به بازار یا توسعه بازار توسط پرداخت دسته‌جمعی حامیان این سامانه (کرادفاندینگ) به‌واسطه پیش‌خرید آن محصولات و هدایای جذاب است.

هم‌بنیانگذاران: محمد اسماعیل خانیان، علی درخشان

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.nikstarter.com

زیما

زیما یک بستر سرمایه‌پذیری جمعی (crowdfunding) در حوزه محیط‌زیست و گردشگری است. افرادی که در زمینه گردشگری و محیط‌زیست فعال هستند، برای پروژه خود در زیما کمپین طراحی می‌کنند و شروع به جذب حمایت‌های مالی و غیرمالی از مخاطبان می‌کنند.

بنیانگذار: حمید کامیاب

تاریخ تاسیس: 1396

وب‌سایت: www.zeema.org

سامانه جمع‌سپاری مالی فاندینو

فاندینو سامانه‌ای است که به‌منظور حمایت از اقدامات خیرخواهانه و ایده‌های خلاقانه راه‌اندازی شده است. صاحبت امتیاز فاندینو، شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق (سهامی خاص) از اعضای گروه شرکت‌های فناوری اطلاعات است. سامانه فاندینو از مدلی به نام جمع‌سپاری مالی استخراج شده است که سال‌هاست در دنیا رواج دارد.

بنیانگذار: شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق

تاریخ تاسیس: 1396

وب‌سایت: www.fundino.ir

شمعدونی

شمعدونی یک راه ساده برای مهربانی است. شمعدونی از طریق افزونه یا API می‌تواند در تمامی فروشگاه‌های اینترنتی افزوده شود. شمعدونی با رند کردن فاکتورهای فروش، مابقی مبلغ فاکتور را جمع و با جمع‌ کردن این پول خردها در پروژه‌های جمع‌سپاری و خیریه مشارکت می‌کند.

هم‌‌بنیانگذاران: مهران مژده، آژند مردعلی‌زاد، آرتا خانعلی‌زاده

تاریخ تاسیس: 1396

وب‌سایت: www.shamdooni.org

6. پول (Money)

شارژ ریسلر

در شارژ ریسلر محصولاتی که نیاز به دلیوری فیزیکی ندارند؛ مانند شارژ موبایل، بسته اینترنت، آنتی‌ویروس و… از طریق مشارکت در فروش با صاحبان سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، کانال‌های تلگرام و… به فروش می‌رسند. شارژ ریسلر کانال‌های فروش مختلفی؛ از جمله سایت، اپلیکیشن، بات تلگرام و API را برای نمایندگان خود فراهم می‌کند و به ازای هر فروش به نمایندگان پورسانت پرداخت می‌کند.

بنیانگذار: علیرضا راستگو

تاریخ تاسیس: 1396

وب‌سایت: www.chargereseller.com

7. ولث‌تک (Wealthtech)

سایت تخفیف گروهی شادیاب

وب‌سایت تخفیف و خرید گروهی شادیاب نام تجاری وب‌سایتی است که زیر نظر کانون پیک‌تابان شهر قادر به ارائه خدمات با تخفیف، در زمینه خدمات تفریحی و رفاهی و… در دسته‌بندی‌های مختلف با امتیازهای ویژه سازمانی قابل ‌توجه در سطح تهران است.

بنیانگذار: مهیار خدایاری

تاریخ تاسیس: 1391

وب‌سایت: www.shadyab.com

چشم‌انداز تجارت به‌دان (بدان)

سایت دوزبانه بدان راهکار آشنایی با نحوه تحلیل صحیح بازار سرمایه ایران است. بدان دارای قابلیت رصد بازار در کنار ابزار‌های تحلیلی گوناگون و کارشناسی‌‌شده‌ است که از ویژگی‌های آن می‌توان به تعیین درجه ریسک‌گریزی هر فرد و بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری بر مبنای آن، ارائه برخی ابزارهای منحصربه‌فرد تحلیل تکنیکال و اندیکاتورهای بهینه‌شده، قابلیت طراحی استراتژی معاملاتی اجرای بک‌تست و بهینه‌سازی هر استراتژی، نمایش آنلاین صورت‌ها و نسبت‌های مالی تاریخی و امکان مقایسه آنها و نیز پردازش صد درصد خودکار داده‌ها اشاره کرد.

هم‌‌بنیانگذاران: شادی صدقی‌نژاد، احسان طیبی ثانی، شکور علیشاهی، سجاد قربانی

تاریخ تاسیس: 1394

وب‌سایت: www.bedaan.com

اکس تریدر

اکس تریدر سامانه آنلاین معاملاتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در سامانه اکس تریدر، برای راحتی کاربران و تسهیل در امر بررسی روزانه سهام شرکت‌ها، دیده‌بان قدرتمندی طراحی شده است. این سامانه علاوه بر آنلاین‌ترید بودن، یک سیستم اتوماسیون قدرتمند برای فیلتر کردن بازار است که همه فیلترها بدون برنامه‌نویسی، به‌سهولت و در زمان کمی اجرا می‌شوند.

بنیانگذار: هادی جمشیدی

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.xtrader.ir

بیلیونر

بیلیونر به کمک هوش مصنوعی، با طرح پرسش‌های کاملا مستقیم، به ‌اندازه‌گیری ریسکی اقدام می‌کند که کاربرانش می‌توانند در بازار سرمایه برای دست یافتن به برنامه‌های مالی و اهداف آتی کاربران تقبل کنند. سپس با توجه به اطلاعات گذشته و روند حال حاضر بازار سرمایه، پرتفوی مناسبی از سهام و اوراق بازار سرمایه ایران را برای کاربر پیشنهاد می‌کند و در ادامه با اتکا به همان هوش مصنوعی به‌صورت فعالانه سبد سرمایه‌گذاران را مدیریت می‌کند.

هم‌‌بنیانگذاران: پویا حسین چاقویی، میلاد آشتاب، بهار افشاری‌زند

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.Billionet.Us

صدتحلیل

سامانه صدتحلیل در ایران به ایجاد بستری برای معاملات اجتماعی اقدام کرده است. عملکرد صدتحلیل این‌گونه است که تحلیلگران حرفه‌ای بورس بعد از باز کردن حساب کاربری، روزانه سیگنال‌های خرید خود را با جزئیات (قیمت خرید، حد سود، حد ضرر و زمان مورد انتظار) به اشتراک می‌گذارند. از سوی دیگر سایر سرمایه‌گذاران می‌توانند سیگنال‌های خرید آنها را مشاهده کرده و معامله‌ای مشابه آنها انجام دهند. در این میان الگوریتم صدتحلیل با بررسی عملکرد تحلیلگران به آنان امتیاز داده و آنها را رتبه‌بندی می‌کند.

بنیانگذار: فرشاد شبانکاره

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.100tahlil.com

کوانت‌کن

کوانت‌کن (QuantCan)، یک پلتفرم تحت وب معاملات الگوریتمی است که سعی می‌کند ریاضیدانان، برنامه‌نویسان و افراد با دانش مالی را قادر سازد استراتژی‌های معاملاتی خود را روی داده‌های گذشته تست گرفته و حتی در بازار واقعی، معاملات الگوریتمی صورت دهند. در صورتی‌ که کاربر برای سرمایه‌گذاری روی استراتژی معاملاتی خود به سرمایه نیاز داشته باشد، کوانت‌کن تامین مالی الگوریتم معاملاتی را نیز انجام خواهد داد.

هم‌‌بنیانگذاران: حامد حدادی، امیرعلی محمدزاده

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.QuantCan.ir

مدیریت سرمایه استلار

استلار با استفاده از ترکیب دانش مالی با روش‌های آماری و ماشین‌لرنینگ به تحلیل روند، جریان نقدینگی و پیش‌بینی ابزار مالی می‌پردازد و از آن در بازارگردانی و سبدگردانی اوراق سهام و بازار بدهی در قالب معاملات الگوریتمی بهره می‌گیرد. دانش خلق‌شده توسط استلار و روش‌های طراحی‌شده در اینجا، علاوه بر سبدگردانی سهام، به‌منظور بازارگردانی الگوریتمی سهام، بازارگردانی و آربیتراژ اوراق اسناد خزانه اسلامی، معاملات فرکانس بالا و آربیتراژ در آپشن سکه و طلا قابل‌ استفاده هستند.

هم‌‌بنیانگذاران: محمدرضا جعفرزاده، محمدامین فلاح، هومن حسن‌دوست

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.stellaramc.com

هوشمندسهم

هوشمندسهم نرم‌افزار تحلیل بنیادی در بازار سرمایه ایران است که به افراد کمک می‌کند تا سرمایه‌گذاری‌های اصولی و علمی انجام دهند. تحلیل‌های بنیادی در هوشمندسهم بر اساس دیدگاه‌های افرادی همانند بنیامین‌گراهام (سرمایه‌گذار گذشته‌نگر)، وارن بافِت (سرمایه‌گذار آینده‌نگر) و دیوید دِرِمَن (سرمایه‌گذار حال‌نگر) تنظیم شده است و سیگنال‌های خریدوفروش بر اساس برآیند تمامی این محاسبات به سرمایه‌گذار ارائه می‌شود.

بنیانگذار: سعید سعادتیان

تاریخ تاسیس: 1396

وب‌سایت: www.hooshmandsahm.com

8. اینشورتک (Insurtech)

بیدبرگ

از طریق بیدبرگ می‌توانید انواع بیمه (مانند بیمه عمر، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه درمان تکمیلی، بیمه مسئولیت و آتش‌سوزی و دیگر محصولات بیمه‌ای) را خریداری کنید. شعار بیدبرگ مشاوره بیمه، مالیات و امور حقوقی است.

هم‌‌بنیانگذاران: حسین حسینی‌تبار، احسان حسینی‌تبار، رسول جباری

تاریخ تاسیس: 1393

وب‌سایت: www.bidbarg.com

بیمه بازار

از طریق بیمه بازار می‌توانید مقایسه شرکت‌های بیمه، محاسبه نرخ انواع بیمه شخص ثالث، بدنه و آتش‌سوزی را به‌صورت آنلاین دریافت کنید. بیمه بازار نماینده شرکت‌های بیمه ایران، آسیا، البرز، دانا، پارسیان، پاسارگاد و… است که امکان مقایسه نرخ بیمه شرکت‌های مختلف بیمه، دریافت مشاوره و خرید آنلاین بیمه از تمامی شرکت‌های بیمه را فراهم می‌کند.

هم‌‌بنیانگذاران: محمدرضا فرحی، محسن فدایی، محمدصادق منتظری

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.BimeBazar.ir

بیمه‌کلیک

استارت‌آپ بیمه کلیک با سامانه خدمات بیمه‌ای «بیمه‌کلیک» یکی از بسترهای ارائه خدمات آنلاین بیمه‌ای است که علاوه بر امکان مشاوره برای خرید بیمه‌نامه، می‌توانید از هر یک از شرکت‌های بیمه‌ای کشور که تمایل دارید بیمه‌نامه خریداری کنید. «بیمه‌کلیک» می‌تواند به لحاظ ماهیت کارگزاری حامی خود (کارگزاری رسمی بیمه بانیان آسمان آبی) نماینده بیش از ۲۰ شرکت فعال صنعت بیمه کشور باشد.

بنیانگذار: ماندانا بیات

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.bimeclick.com

بیمیتو

بیمیتو یک Aggregator بیمه است؛ یعنی مشتریان می‌توانند از طریق اپلیکیشن بیمیتو یا وب‌سایت آن، تمامی اطلاعات موردنیازشان از جمله قیمت، میزان پوشش بیمه و سطح کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه را مقایسه و بیمه مناسب خود را آنلاین خریداری کنند. همچنین مشتریان با استفاده از سیستم مدیریت بیمه بیمیتو می‌توانند از زمان اتمام بیمه، تاریخ سررسید اقساط بیمه‌ها و… مطلع شوند و در هر لحظه و در هر مکان به اطلاعات بیمه‌ای خود دسترسی داشته باشند.

هم‌بنیانگذاران: حامد ولی‌پوری، آیدین محمدحسینی، آرمین محمدحسینی

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.bimito.com

وبیمه

در سامانه وبیمه می‌توانید نرخ و خدمات انواع بیمه‌نامه را از کلیه شرکت‌های بیمه‌گر استعلام کنید و پس از بررسی، در صورت تمایل نسبت به خریداری بیمه‌نامه اقدام کنید. صاحب‌امتیاز وبیمه، کارگزاری رسمی بیمه توسعه تدبیر بیمه است که اولین کارگزاری رسمی آنلاین کشور به‌حساب می‌آید.

بنیانگذار: محسن اسدالهی

تاریخ تاسیس: 1395

وب‌سایت: www.webimeh.com

بیمیلاین

بیمیلاین سامانه‌ای است جهت ارائه خدمات مشاوره، مقایسه بیمه‌نامه‌ها نزد تمامی شرکت‌های بیمه‌ای از زوایای مختلف؛ مانند سطح پوشش، میزان رضایتمندی از خسارت‌های پرداخت‌شده، توانگری مالی شرکت‌ها نزد بیمه مرکزی، ارائه مناسب‌ترین قیمت و پوشش بیمه‌ای و مدیریت بیمه‌نامه‌ها. این استارت‌آپ ۱۲ سال به‌صورت آفلاین خدمت‌رسانی کرده است و بستر آنلاین آن از ابتدای سال ۱۳۹۶ در دسترس عموم قرار گرفته است.

بنیانگذار: امیرحسین نام‌آور

تاریخ تاسیس: 1396

وب‌سایت: www.bimiline.com

3 دیدگاه
  1. علی می‌گوید

    آرین پال ( پارس پال سابق ) دومین ارائه دهنده پرداخت در ایران بوده است و من از سال 89 از خدماتشون استفاده کردم ، جالبه که سایت های بی ربط داخل لیستتون هستند و آرین پال نیست !

  2. حرف آخر می‌گوید

    واقعا امروزه سایت های درگاه بانکی رابط خیلی زیاد شدن و اعتماد سخت شده
    بنده با تعداد زیاد دیگری آشنا هستم که در این لیست اسمشون نیست. ایده خوبیه و خیلی خوبه برای افرادی که نمی تونن درگاه بانک اختصاصی بگیرن

  3. محسن می‌گوید

    درگاه آقای پرداخت چرا تو لیست نیست؟
    معرفیش کردید بعد تو لیست نیست!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.