راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رمزیاب سخت‌افزاری بانک صادرات ایران تخفیف ۵۰ درصدی می‌دهد

مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با ثبت درخواست عضویت در سامانه اینترنت بانک سپهر در دهه فجر از ۵۰ درصد تخفیف در قیمت رمزیاب سخت‌افزاری (Token) بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف توسعه و ترویج خدمات در حوزه اینترنت بانک سپهر اعلام کرد: «آن دسته از مشتریانی که از تاریخ دوازدهم لغایت بیست و دوم بهمن‌ماه سال جاری نسبت به ثبت درخواست‌های «عضویت» یا «رمزیاب جدید» در سایت اینترنتی بانک صادرات ایران و یا مراجعه به شعب این بانک اقدام کنند، از ۵۰‌ درصد تخفیف در هزینه خرید دستگاه‌های رمزیاب سخت‌افزاری (Token) برخوردار خواهند شد.»

استفاده از رمزیاب سخت‌افزاری (Token) در شبکه بانکداری اینترنتی این بانک، امکان دریافت رمز ورود (مستقل و یک بار مصرف) به سامانه برای انجام هر تراکنش و امضای دیجیتال را برای برخی مبادلات فراهم می‌آورد و به این ترتیب سوءاستفاده‌های احتمالی از رمزهای اختصاصی مشتری را برطرف و بستر قابل اعتمادی را برای مشتریان بانک ایجاد می‌کند.

«رمزیاب ایستا با پیامک»، «رمزیاب نرم‌افزاری» USSD و «رمزیاب سخت‌افزاری» سه نوع رمزیاب برای احراز هویت مشتری در بانک صادرات ایران هستند که جهت ورود به سامانه اینترنت بانک و همچنین امضای دیجیتال تراکنش‌های مالی مورد استفاده قرار می‌گیرند و استفاده هم‌زمان و یا انتخاب هر یک توسط مشتری امکان‌پذیر است.

با اتکا بر این سخت‌افزار امنیتی به عنوان یکی از سه مؤلفه احراز هویت مشتری، تعداد تراکنش‌های انجام شده در اینترنت بانک صادرات ایران طی آذرماه ۹۶ از ۱۳ میلیون فراتر رفته است.

11 دیدگاه
  1. mamali می‌گوید

    عالی است

    1. محمد زوری می‌گوید

      محمدزوری بانک صادرات ایران سه راه ورامین کد شعبه ۱۷۳۵

    2. محمد زوری می‌گوید

      بانک صادرات ایران سه را ورامین کد شعبه ۱۷۳۵

    3. حسین ملایی می‌گوید

      عالی

  2. mamali می‌گوید

    خوب آگه وارد شم

  3. صبغت الله میرزایی می‌گوید

    سلام دورد خدمت ریس بانک صادرات
    عرض من نزدی ریس صاحب این است جناب ریس
    ما که اتباع استیم هر روز گردش حساب داریم
    سوال 1جناب ریس صاحب چرا برای ما رمزیاب فاعل نمیکنید
    سوال2جناب ریس صاحب ماکه اتباع استیم ایقامت هم داری کارت دانشجوی داریم دانشجو تهران استیم مشکل ما کجا است برای ما رمزیاب نمیدن
    جناب ریس صاحب شما لطف کنید یه زره برای اونهای که دانشجوع اتباع استن ارزش قایل شوید تا رمزیاب بدین یه سری مشکلات ما هم حل شود

  4. سید پادشاه حسینی می‌گوید

    با عرض سلام ببخشید آیا بخاطر استفاده از رمز یاب token ماهانه یا سالانه مبلغی را بانک به عنوان مالیات یا کدام موضوع مصرفی از مشتری اخذ می نماید.

  5. عبدالجبار می‌گوید

    سلام عبدالجباراحمدی هستم میخواستم یک رمزیاب سخت افزار بانک صادرات دریافت نمایم چطور میتوانم بدست آورم میشه برام معلومات دهید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.