راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کمتر از یک هفته تا برگزاری موبایل بارسلون 2018 / بزرگ‌ترین گردهمایی جهانی دنیای موبایل

سال جدید که شروع می‌شود، همه به‌دنبال اتفاقات جدیدی هستند که در صنایع مختلف رخ می‌دهد، از لباس و گیشه سینما و فیلم‌های اسکاری گرفته تا تکنولوژی و فناوری‌های جدید که شاید گل سرسبد آن هم موبایل باشد. مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویدادی هم در حوزه موبایل داریم، کنگره موبایل بارسلون است که از 26 فوریه تا 1 مارس 2018، هفتم تا دهم اسفند، با شعار «خلق یک آینده بهتر» در بارسلونا برگزار می‌شود.

سال گذشته به‌صورت زنده با انتشار اخبار و ویدیوهایی از رویداد موبایل بارسلون توانستیم بخشی از اتفاقات و ماجراهایی که در روزهای رویداد سپری شد را با شما به اشتراک بگذاریم و امسال هم سعیمان بر این است که پربارتر از دوره گذشته شما را در جریان برنامه‌های رویداد قرار دهیم.

ببینید: نگاهی به کنگره موبایل بارسلون ۲۰۱۷ / ۴ روز پرواز با فناوری

 

در رویداد امسال بیش از 108 هزار شرکت‌کننده از 208 کشور دنیا همراه با بیش از 400 شرکت اپراتوری و بیش از 2300 غرفه حضور دارند. دو بخش کنفرانسی و نمایشگاهی در کنار دیگر برنامه‌های متنوعی که در این رویداد برگزار می‌شود، قرار است که طی چهار روز بهترین خاطره و برترین نوآوری‌ها و اتفاقات را برای شرکت‌کنندگان کنگره موبایل بارسلون رقم بزنند.

رویداد امسال بیش از 20 سخنران اصلی دارد و صدها سخنران هم در پنل‌ها و سخنرانی‌های این رویداد درباره موضوعاتی مانند اینترنت اشیا و بیگ‌دیتا، اقتصاد دیجیتالی، کسب‌وکارهای کوچک و دیجیتالی، قهرمانان عصر تلفن همراه، هوش مصنوعی و زنجیره بلوک صحبت خواهند کرد و همه اینها در کنار برگزاری کارگاه‌ها و پیچ استارت‌آپ‌ها مسلما تجربه جالب و فراموش‌نشدنی برای حاضرین ایجاد می‌کند.

بخش‌های مختلف رویداد

.

Partner Programmes

این بخش از رویداد به شرکت‌کنندگان فرصت تعامل با برترین سازمان‌های صنعت موبایل و یادگیری از آنها را فراهم می‌کند. سخنرانی این بخش از جانب رهبران برجسته این حوزه ازجمله ویزا، IBM، Infineon، PwC، سامسونگ و غیره، ارائه می‌شود و فرصت بسیار خوبی است تا اطلاعات ارزشمندی از اکوسیستم رو به رشد موبایل به دست آوریم.

.

Ministerial Programme

این برنامه فرصت بسیار خوبی برای حضور مدیران عامل، وزیران، قانون‌گذاران و سیاست‌مداران از جای‌جای مختلف دنیا است تا دور هم جمع شوند و درباره چالش‌ها و فرصت‌های موجود در حوزه موبایل صحبت کنند. این برنامه از سال 2016 به رویداد موبایل بارسولن اضافه شد و جایزه این بخش هم به نام The Government Excellence Awards دولت‌هایی را که در سال گذشته برترین عملکرد در حوزه مخابرات داشته‌اند را شناسایی و معرفی می‌کند.

جایزه جهانی موبایل

Global Mobile Awards که بیشتر به نام جایزه GLOMO شناخته می‌شود، معتبرترین جایزه و به عبارتی اسکار بخش موبایل به حساب می‌آید و امسال قرار است که در بخش‌های فناوری موبایل، مصرف‌کننده، انقلاب صنعتی چهارم، دستگاه، محتوا و رسانه، دستاوردهای برجسته و شبکه‌های اجتماعی برندگان را معرفی کند.

.

4YFN

امسال پنجمین سالی است که این برنامه هم در کنار دیگر بخش‌های رویداد برگزار می‌شود و به‌طور خاص به استارت‌آپ‌ها اختصاص دارد و جامعه هدفش کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهندگان است. شاید یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های رویداد همین برنامه 4YFN (4 Years From Now) است که با حضور 650 استارت‌آپ و 700 سرمایه‌گذار و صد البته جایزه 4YFN بخش پربازدیدی خواهد بود.

.

Women4Tech

در این برنامه برای شرکت‌کنندگان، جلسات استراتژیک متمرکز بر پشتیبانی از تنوع در صنعت موبایل و فناوری برگزار می‌شود. اینکه شما چه زن باشید چه مرد، این برنامه به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکارتان را تغییر دهید و همچنین به حمایت و توانمندسازی زنان در صنعت موبایل و فناوری می‌پردازد.

YOMO

نمی‌شود اسمی از موبایل و فناوری و تکنولوژی‌های جدید به میان بیاید و اثری از نوجوانان شیفته این دستگاه نباشد. شما هم می‌توانید جزو 15 هزار دانش‌آموزی باشید که در جشنواره موبایل نوجوانان کنگره موبایل بارسلون امسال شرکت کرده‌اند.

.

NextTech

اگر می‌خواهید تکنولوژی‌های نسل آینده، شرکت‌های پیشرو و نوآوری‌هایی که در حال تغییر اکوسیستم موبایل هستند را در یک جا ببینید، سالن NextTech رویداد می‌تواند همان بخش موردنظر شما باشد. سالن 8.0 که به بخش NextTech کنگره موبایل بارسلون اختصاص دارد نشان‌دهنده تکنولوژی‌های در حال ظهور مانند هواپیما‌های بدون سرنشین، واقعیت مجازی و افزوده، روبات‌ها، هوش مصنوعی و غیره است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.