راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین کارگاه ارائه محصول پرداخت نوین با عنوان خدمت نوین در همایش هفتم برگزار شد

دومین کارگاه ارائه محصول پرداخت نوین با عنوان «خدمت نوین» در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد.

لیلا مهرگانی مدیر پروژه‌های خاص شرکت پرداخت نوین آرین در این کارگاه گفت: «شرکت پرداخت نوین با عنوان «طلوع نوین پرداخت نوین» تصمیم گرفته است که به ارائه محصولات و خدمات جدید روی بیاورد و خدمات متمایزی را در قالب سرویس خدمت نوین به مشتریان ارائه دهد.»

مهرگانی درباره این محصول گفت: «در حال حاضر روی همه پایانه‌های فروش و انواع کارت‌خوان‌ها چهار سرویس در نظر گرفته شده است: خرید کالا، خرید شارژ، اعلام موجودی و پرداخت قبض. اما پرداخت نوین آرین خدمتی تولید کرده است که «خدمت نوین» نام دارد و قابلیت اضافه کردن یک خدمت دیگر را به پایانه فروش می‌دهد. در واقع با این محصول نرم‌افزاری هر دستگاه کارت‌خوان و پایانه فروشی می‌تواند به جای چهار سرویس، پنج سرویس در منوی خود داشته باشد. این منو انتخابی و اختیاری است و هر کسب‌وکاری می‌تواند با توجه به نیاز مشتریانش این سرویس را برای دستگاه خود تعریف کند. این نرم‌افزار توسط پرداخت نوین طراحی شده است و روی همه پایانه‌ها قابل‌اجرا است.»

مدیر پروژه‌های خاص شرکت پرداخت نوین مثالی را برای این محصول بیان کرد و گفت: «به‌عنوان‌مثال شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قبلاً توزیع فرآورده‌های نفتی را با استفاده از کالابرگ انجام می‌داد، در واقع در مناطق محروم توزیع می‌کرد اما با استفاده از خدمت نوین، امکان توزیع سوخت به سرپرستان خانواده‌ها فراهم می‌شود. نحوه‌ی کار آن نیز به این صورت است که گزینه‌ای به‌عنوان منوی خرید سوخت به دستگاه اضافه می‌شود که با انتخاب این منو، انواع فرآورده‌های سوختی را می‌شود روی دستگاه مشاهده کرد. در واقع یک سهمیه‌ای از فرآورده‌ها را برای هر یک از سرپرست‌های خانواده‌ها تعریف کرده‌اند و این افراد مجاز هستند تا به یکسری از فروشگاه‌های خرده‌فروشی که مجاز به فروش فرآورده‌های نفتی هستند، بروند و سهمیه خود را دریافت کنند که ما روی دستگاه پایانه فروش این قابلیت را ایجاد کرده‌ایم و زمانی که فرد کارت خود را می‌کشد، اولا شناسایی می‌شود که سرپرست خانوار است و می‌تواند از سهمیه استفاده کند یا خیر، سپس میزان سهمیه او نمایش داده می‌شود و مقداری از آن سهمیه را که فرد می‌خواهد استفاده کند را روی دستگاه میزند، سپس نوع فرآورده را انتخاب می‌کند و در ادامه میزان لیتراژ فرآورده و نوع آن از سامانه شرکت ملی دریافت می‌شود سپس مبلغی روی صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود که فرد می‌تواند پرداخت را انجام دهد تا فروش فرآورده نفتی انجام شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.