راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی محصول HSM کاملا بومی گروه حصین در کارگاه روز دوم همایش

کارگاه ubi process حصین توسط آقای نبوی و آقای نصیری در سالن شماره ۷ مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. نبوی در این کارگاه درباره سیستم BPMS  شرکت حصین و مزیت‌های آن نسبت به دیگر سیستم‌های شرکت‌های دیگر گفت و اینکه باید تحلیل فرایندها به‌صورت قوی انجام شود تا با استفاده از BPMS بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

نبوی از دیگر مزیت‌های BPMS به خود سیستم اشاره کرد و توضیح داد که سیستم ubi process حصین امکان یکپارچه‌سازی سامانه‌ها را فراهم می‌کند. قابلیت omnichannel و بومی بودن ubi process از دیگر قابلیت‌هایی بود که نبوی در ارائه‌اش به آن اشاره کرد.

در ادامه کارگاه، نصیری عنوان کرد که سیستم ubi process به دو حالت ابری و سازمانی موجود است که حالت ابری آن در سایت bizotop.com قابل دسترس است.

در ادامه کارگاه‌های گروه حصین، خلیل طاهری از شرکت طرح توسعه حصین ایمن درباره HSM صحبت کرد.

او در ابتدا سابقه مختصری از شرکت حصین ایمن داد که در سال ۸۹ شروع به فعالیت کرده و حوزه‌های سیستم کارت‌های هوشمند، فروش دستگاه‌های کارتخوان و دیگر دستگاه‌ها را پوشش می‌دهد.

او سپس درباره امنیت اطلاعات صحبت کرد و خدمات حصین ایمن در حوزه امنیت را شرح داد که شامل ارزیابی امنیت، ISMS، شبکه، آموزش، سخت‌افزار، نرم‌افزار و اتوماسیون صنعتی می‌شوند.

طاهری در ادامه به معرفی HSM پرداخت و آن را یک محصول کاملا بومی توصیف کرد که ویژگی‌های آن را شامل مبتنی بودن بر استاندارد PKCS#11، دارای واسط گرافیکی و تحت وب، امکان انجام احراز هویت دو عاملی، دارای پروتکل ارتباطی SSH، قابلیت اجرای حداقل ۲۵۶ عملیات به‌صورت همزمان، نگهداری کلیدها به‌صورت رمزشده و غیره برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.