راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی سامانه قیمت گذاری انتقال وجوه شرکت پویا در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

شرکت پویا که حضور فعالی در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت دارد اولین کارگاه ارائه محصول خود را در روز اول همایش برگزار کرد. در این کارگاه فرانک یخدانی تحلیلگر سیستم این شرکت به معرفی سامانه قیمت گذاری انتقال وجوه شرکت پویا پرداخت.

وی در ارائه خود در خصوص مزایایی که استفاده از این سامانه برای بانک‌ها به همراه دارد توضیحاتی ارائه داد. یخدانی با اشاره به اینکه در بانک‌ها همواره شعبی وجود دارد که با تورم منابع مواجه هستند و از طرفی نیز شعبی وجود دارد که کمبود منابع دارند، لذا سامانه قیمت گذاری و مدیریت انتقال وجوه شرکت پویا این امکان را فراهم آورده که بانک‌ها بتوانند مدیریت بهتری در زمینه مدیریت نقدینگی خود داشته باشند. یخدانی در خصوص این سامانه اظهار داشت: «با استفاده از امکانات این سامانه که سامانه مدیریت قیمت گذاری انتقال وجوه نام دارد و با در اختیار داشتن اطلاعات به روز بانک‌ها همواره می‌توانند جهت اعطای تسهیلات به سایر بانک‌ها وجوه مورد نیازشان را از شعب دارای مازاد منابع تأمین کنند و جهت پوشش کسری شعب از محل تسهیلات سایر بانک‌ها منابع مورد نیاز شعب خود را تأمین کنند. در واقع با اجرای این سامانه در بانک این امکان برای لایه‌های مختلف مدیریتی بانک‌ها فراهم می‌شود تا بتوانند نظارت و تصمیم گیری صحیح در خصوص مدیریت نقدینگی منابع و مصارف خود داشته باشند.»

در این جلسه همچنین خانم سائده سعیدی فرد تحلیل گر ارشد سیستم‌های مالی شرکت پویا به سؤالات حضار شرکت کننده در این کارگاه پاسخ داد. وی در پاسخ به این سؤال که آیا این سامانه تا به حال در بانکی مورد بهره برداری قرار گرفته است، گفت: تا کنون یک بانک از این سامانه استفاده کرده و شرکت پویا در حال مذاکره با بانک‌های دیگری در این زمینه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.