راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمات انفورماتیک، یاس ارغوانی، بانک ملی، بهین راهکار، ایران کیش، بانک مسکن و توسن برنده‌های جشنواره نوربخش

آخرین برنامه هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، طبق روال هر سال، جشنواره دکتر نوربخش بود که امسال در چهار بخش «معرفی منتخب نمایشگاهی به انتخاب شرکت‌کنندگان»، «معرفی برگزیدگان نمایشگاه نواندیشان فناوری‌های مالی»، «تقدیر از پیشگامان بانکداری الکترونیک ایران» و «معرفی نوآوری‌های برتر بانکی و شرکتی» برگزار شد‌ و جوایز این بخش با حضور ناصر حکیمی معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی و پیمان قربانی معاون اقتصادی بانک مرکزی اهدا شد.

برترین‌های هفتمین جشنواره نوربخش در بخش محصولات برتر شرکتی و بانکی

براین اساس برنده گروه اول در بخش سامانه‌های ملی، سامانه صیاد (صدور یکپارچه الکترونیکی دسته چک) شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش برگزیده شد که جایزه هیئت‌داوران به سید کاظم دهقان مدیرعامل این شرکت اهدا شد.

برنده گروه دوم در بخش سامانه‌های درون بانکی، شرکت صنایع یاس ارغوانی با سامانه توسعه و تنظیم شبکه شعب است که جایزه آن به حسن زادمهر مدیرعامل این شرکت اهدا شد.

در بخش برنده گروه سوم سامانه‌های مشتریان بانک ملی و پیام‌رسان «بله» است که جایزه آن به مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات بانک ملی اهدا شد.

همچنین برنده گروه چهارم در بخش پروژه امنیت در شبکه زیرساخت به شرکت بهین راهکار توسعه پیشرو و به سامانه مرکز عملیات امنیت بانکی تعلق گرفت که جایزه آن به محمد نادری مدیرعامل این شرکت اهدا شد.

برنده گروه پنجم در بخش طرح سخت‌افزار و تجهیزات به شرکت کارت اعتباری ایران کیش برای محصول کیوسک پرداخت الکترونیک به صادق فرامرزی مدیرعامل این شرکت تعلق گرفت.

برنده گروه ششم نیز در بخش پلتفرم به شرکت توسن و به محصول راهکارهای سرویس‌دهی یکپارچه بانکی با رویکرد نوآوری باز به سید روح‌الله فاطمی اردکانی مدیرعامل این شرکت تعلق گرفت.

برنده گروه هفتم نیز در بخش مسئولیت اجتماعی به بانک مسکن برای سامانه آوا به ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل این بانک اهدا شد.

علی دیواندری دبیر هفتمین همایش بانکداری الکترونیک، ناصر حکیمی معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، برات قنبری معاون اقتصادی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیما امیرشکاری مدیر گروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و حسن معتمدی کارشناس ارشد نظام بانکی هیئت‌داوران این دوره از جشنواره دکتر نوربخش بودند.

ساسان منوچهری، چهره ماندگار صنعت

همچنین در مراسم اختتامیه هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت و در بخش تقدیر از پیشگامان بانکداری الکترونیک ایران از زحمات مرحوم ساسان منوچهری مدیرعامل اسبق بانک ملت و سپه به‌عنوان پیشگام بانکداری الکترونیک تقدیر به عمل آمد و به همین منظور لوح یادبودی به محمدحسین منوچهری فرزند آن مرحوم، اهدا شد.

برگزیدگان نواندیشان فناوری‌های مالی هفتمین جشنواره دکتر نوربخش

در حوزه طرح‌های تجاری سازه شده رتبه اول را محمدعلی جعفری از «پرداختم» کسب کرد و رتبه‌های دوم و سوم به ترتیب از آن «مانیار» و «سیم پی» شد.

در قسمت کسب‌وکار و ‌mvp رتبه اول را میلاد یداللهی از تیم MSST کسب کرد و  «جیک» و «تحلیلگر شبکه‌های اجتماعی» رتبه‌های دو و سوم را به دست آوردند.

در قسمت صاحبان ایده حسن‌بان از تیم «یوزپول» صاحب رتبه اول شد و  ‎fbank در جایگاه دوم و  ‎say pay در جایگاه سوم قرار گرفتند.

 

غرفه برتر همایش هفتم

در این مراسم گروه توسن نیز با فاصله امتیازی بسیار زیاد (به گفته مجری) غرفه برتر نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به انتخاب بازدیدکنندگان شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.