راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رهیاب رایان فردا با دو کارگاه در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حاضر می‌شود

شرکت رهیاب رایان فردا که در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور دارد، با معرفی محصولات جدید خود و برگزاری دو کارگاه در خصوص نرم‌افزار CP-SDK پا به این نمایشگاه گذاشته است.

محمد پورسرپرست مدیر بازاریابی و فروش رهیاب رایان فردا در خصوص حضور این شرکت در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت می‌گوید: «برنامه ما معرفی محصولات جدید در حوزه پایانه‌های فروشگاهی، علی‌الخصوص محصول جدید تبلت پوز است. در این خصوص تأییدیه شاپرک را گرفته‌ایم، نرم‌افزار آماده بهره‌برداری شده و به شش شرکت PSP متصل شده‌ایم. معرفی نرم‌افزار CPSDK هم از دیگر برنامه‌های ما در این نمایشگاه است.»

پورسرپرست ادامه داد: «در هر دو روز نمایشگاه، سمینارهای نیم ساعتی در مورد نرم‌افزار CPSDK برگزار خواهیم کرد. این سمینارها را آقای نوید احمدی مدیر فنی رهیاب رایان فردا ارائه می‌کند. کارگاه ارائه محصول دوشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۲:۳۰ و کارگاه ارائه محصول سه‌شنبه ساعت ١٤ تا ١٤:۳۰ است. هر دو سمینار در سالن ۸ طبقه B1 برگزار می‌شوند.»

رهیاب رایان فردا حامی الماس هفتمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه این شرکت به طبقه همکف شماره G16 مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.