راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت وریفون فناوری پرداخت از راه دور خودش را به بازار معرفی می‌کند

در راستای تلاش‌هایی که به‌منظور مجهز کردن پذیرندگان برای پذیرش پرداخت‌ها تقریبا از هر نقطه و مکانی در فروشگاه‌ها انجام شده است، شرکت وریفون (Verifone) دستگاه‌های کارتخوان موبایلی e280 خودش را راه‌اندازی کرد.

با استفاده از این تکنولوژی، پذیرندگان می‌توانند تجاربی مانند کیوسک‌های Self-Checkout را داشته باشند و تجربه‌های پرداخت موبایلی بیشتری را برای مصرف‌کنندگان فراهم کنند.

گلن رابسون از مدیران شرکت وریفون می‌گوید: «دستگاه‌های کارتخوان موبایلی e280، راهکار بسیار خوب و عالی است که پذیرندگان می‌توانند از آن برای ارائه سرویس‌های خوب و مناسب به مشتریان و پذیرش انواع مختلف پرداخت از هرجای فروشگاه توسط مشتری، استفاده کنند.»

طبق نظرسنجی که وریفون در خصوص زمان خرید انجام داده است، مشتریان بیشتر از 10 دقیقه زمان صرف پرداخت اقلام خریداری‌شده‌شان در فروشگاه نمی‌کنند.

از طرف دیگر، به گزارش گروه IHL، پذیرندگان و فروشندگانی که از موبایل برای ارائه سرویس و خدمت‌رسانی و کمک به مشتری از هر نقطه‌ای در فروشگاه استفاده می‌کنند، می‌توانند افزایش فروش سالانه‌ای را تجربه کنند.

باتری دستگاه‌های کارتخوان موبایلی e280 می‌تواند تا مدت 10 ساعت شارژ نگه دارد و همچنین دارای قابلیت‌هایی ازجمله BLE و وای‌فای برای فعال کردن beaconها است.

شرکت وریفون گفته است که پذیرندگان آمریکای شمالی می‌توانند با استفاده از این فناوری علاوه بر سرعت، امنیت EMV را نیز به مشتریانشان ارائه دهند.

منبع: PYMNTS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.