راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین گروه موسیقی پاپ ارز رمزنگاری‌شده در ژاپن تشکیل شد

فکر کنید با یک گروه پاپ مواجه شوید که خوانندگان و سرایندگان آن را تعدادی ستاره‌های مجازی تشکیل می‌دهند و انگار که تعدادی ارز مجازی روبه‌روی شما مشغول اجرا هستند. چه تصویری در ذهنتان ایجاد می‌شود؟ حالا فکر کنید که این تصویر ایجادشده در ذهنتان به واقعیت تبدیل شود و یک گروه پاپ ژاپنی هستند که نام خودشان را Kasotsuka Shojo، به معنای دختران ارز مجازی گذاشته‌اند.

مسلما از مهمترین روندهای سال 2018، بحث ارزهای رمزنگاری‌شده است که انگار کم‌کم دارد از بازار پرداخت و مالی خارج می‌شود و به دیگر عرصه‌ها و صنایع هم راه پیدا می‌کند.

این گروه جی-پاپ شامل هشت دختر ژاپنی است که هرکدامشان نماینده و نشان‌دهنده هشت ارز دیجیتالی بزرگ کنونی هستند. اولین کنسرت این گروه موسیقی هم هفته گذشته برگزار شد و کاملا واضح و روشن است که امکان تهیه بلیت‌ها هم صرفا با استفاده از ارزهای رمزنگاری‌شده میسر بود.

اولین تک آهنگ کنسرت هم با عنوان «ماه و ارزهای مجازی و من» برگزار شد که درباره اهمیت امنیت آنلاین و خطرات و ریسک‌های کلاهبرداری بود.

درواقع گروه Katsosuka Shojo به‌دنبال ترویج این ایده و طرز تفکر هستند که ارزهای رمزنگاری‌شده ابزار گمانه‌زنی نیستند بلکه ابزاری برای ایجاد و خلق یک آینده شگفت‌انگیز هستند.

البته این موضوع هم که ژاپن یکی از بزرگ‌ترین بازارهای بیت‌کوین به حساب می‌آید و با به رسمیت شناختن این ارز، یکی از بزرگ‌ترین مراکز تبادل ارزهای رمزنگاری‌شده در دنیا را دارد، به تشکیل چنین گروه‌هایی که به دنبال رواج استفاده از ارزهای رمزنگاری‌شده هستند، کمک می‌کند.

منبع: PYMNTS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.