راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت در بانک ایران زمین آغاز شد

پروژه پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت در معاونت مالی بانک ایران زمین مطابق با استاندارد iso 9001، با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاون مالی و جمعی از مدیران و پرسنل در سالن اجتماعات مرکزی این بانک آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک با اشاره به آغاز پروژه پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد iso9001 در بخش مالی گفت: «راهبرد امور براساس چارچوب علمی، معتبر و استانداردهای شناخته شده جهانی، مهم‌ترین عامل در اجرای صحیح و نتیجه‌گیری مطلوب در سازمان‌های بزرگ است.»

پورسعید پیاده‌سازی استانداردهای جهانی در امور مالی را جزو اصول کار بانکی و مالی دانست و گفت: «از تمامی پرسنل می‌خواهم ضمن رعایت چارچوب‌های شناخته شده دو اصل ریسک و سودآوری را در امور محوله و مسئولیت‌های خود در نظر داشته باشند.»

در ادامه مجید رضی زاده معاون مالی بانک ایران زمین بزرگ‌ترین عامل رشد سازمان را کار تیمی و گروهی دانست و گفت: «کار گروهی و هم‌افزایی که از طریق کار مشترک ایجاد می‌شود، از عوامل مهم در رشد هر سازمانی است.»

او افزود: «خوشبختانه این نگرش و فکر در مدیریت عالی بانک ایران زمین وجود دارد و فضای هم‌فکری و همکاری روز به روز در حال افزایش است.»

رضی زاده حرکت به سمت استانداردسازی را لازمه توسعه سازمان‌های بزرگ دانست و اظهار داشت: «رشد و توسعه سازمانی نیازمند حرکت صحیح و از پیش تعیین شده است که لازمه آن پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت در بخش‌های مختلف بخصوص بخش مالی است.»

پروژه پیاده‌سازی مدیریت کیفیت در معاونت مالی بانک ایران زمین به همراه کلاس‌های آموزشی آن از 14 دی‌ماه آغاز شد است، که یکی از دستاوردهای آن پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت در بخش مالی مطابق با استاندارد iso 9001 و آشنایی همکاران با این سیستم خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.