راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره اریک تاک مدیر بخش پرداخت ING بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / اریک در ING مسئول تدوین راهبردهای این بانک در زمینه پرداخت است. او از سال ۲۰۱۱ به ING پیوسته است و پیش از آن تجربه همکاری با کمپانی آلمانی Currence در زمینه کارت را داشته است. او قبل از آن هم ۱۰ سال در کمپانی PwC کار کرده بود.

بخشی که او در آن کار می‌کرد را بعداً IBM خرید. تاک از سال ۱۹۹۱ کار حرفه‌ای را شروع کرد و تا سال ۱۹۹۶ در ABN AMRO در زمینه مشاوره بانکی به کسب‌وکارها فعالیت می‌کرد. او اقتصاد خوانده است. گروه ING،  که کوتاه‌شده عبارت International Netherlands Group است، یک شرکت چندملیتی بانکداری و خدمات مالی معتبر بین‌المللی است که شعبه مرکزی آن در شهر آمستردام هلند قرار دارد. `دولت ایالات‌متحده آمریکا و ایالت نیویورک، گروه ING را متهم کرده بودند که از سال ۱۹۹۰ تا سال ۲۰۰۷ میلادی، در مجموع به نقل‌وانتقال بیش از دو میلیارد دلار پول مبادرت کرده که همگی ناقض تحریم‌های مالی ایالات‌متحده آمریکا علیه کوبا، ایران و چند کشور دیگر بوده است.

سرانجام گروه ING در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۲ رضایت داد که با پرداخت مبلغ جریمه‌ای به میزان ۶۱۹ میلیون دلار به موضوع شکایت حقوقی دولت آمریکا خاتمه دهد. از مبلغ جریمه بانک ING به‌عنوان «بزرگ‌ترین میزان جریمه تاریخ بانکداری» یاد شده که تاکنون برای یک بانک به اتهام نقض تحریم‌های کاخ سفید وضع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.