راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره کریس والاسک مدیر سابق بخش امنیت اوبر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / تمرکز کریس بر اینترنت اشیا است. «چگونه ماشین‌ها و اشیای مختلف را به‌صورت امن به هم متصل کنیم؟» او تجربه‌هایی هم در صنعت خودروسازی دارد. تخصص او مهندسی معکوس است. او تجربه‌های جالبی در جیپ و کرایسلر و تولید خودرو‌های امن داشته است. در فهرستی هم که لینکداین از مدیرانی که صنایع مختلف را تغییر داده‌اند، منتشر کرده بود، نام او به چشم می‌خورد.

در کنفرانس‌های امنیتی که در سراسر جهان برگزار می‌شود، معمولاً از او به‌عنوان سخنران دعوت می‌کنند. او رئیس SummerCon قدیمی‌ترین گردهمایی هکرهای آمریکایی هم هست. او در نشریه‌هایی مانند تایم، فورچون، واشنگتن‌پست، فوربس و سیکوریتی ویک می‌نویسد. شاید جالب باشد بدانید که اخیراً اوبر هم وارد فضای پرداخت الکترونیکی شده است. اوبر به ارائه سرویس سفر آنلاین به مسافر بسنده نکرده و با همکاری ویزا و بانک بارکلیز تصمیم گرفته تا ارزش‌افزوده هیجان‌انگیزتری، به‌ویژه برای مشتریان خودش، ایجاد کند.

استدلالی که اوبر پشت این اقدامش دارد، این است: «مشتریان ما زندگی پرمشغله‌ای دارند، برای خوردن شام به رستوران می‌روند، سفر می‌کنند، خرید انجام می‌دهند و… ما می‌خواستیم کاری کنیم تا تمام این تجربیات برای کاربرانمان یکپارچه و صدالبته همراه با جایزه باشد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.