راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمد صادقی معاون فناوری اطلاعات بانک اقتصاد نوین شد

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، بر اساس حکم علیرضا بلگوری مدیرعامل این بانک، محمد صادقی به‌عنوان معاون فناوری اطلاعات این بانک منصوب شد.

او دانش‌آموخته رشته مهندسی نرم‌افزار در مقطع کارشناسی است و پیش از این سوابق مدیریت و اجرایی مختلفی داشته است که مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت سامانه‌های کلان کاربردی همگام، عضویت در هیات مدیره شرکت سامانه‌های مقیاس بزرگ توسن، معاونت محصول شرکت اسوه ایران و مدیریت پروژه شرکت تأمین خدمات کاربردی کاسپین از آن جمله است.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در حکمی دیگر، حسین خمامی را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمانی نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

او فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته اقتصاد از دانشگاه تهران و از مدیران با سابقه نظام بانکی و بازنشسته بانک ملت است که از جمله سوابق او می‌توان به مدیر سازمان و روش‌ها بانک پارسیان، مدیر طرح و برنامه بانک آینده و مدیر سازمان و توسعه سیستم‌ها بانک اقتصاد نوین اشاره کرد.

همچنین مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در حکمی آریو صدر اصفهانی را به‌عنوان معاون مالی و پشتیبانی این بانک منصوب کرد. او پیش از این به‌عنوان سرپرست عهده‌دار این مسئولیت بود.

در حکم دیگر مدیرعامل بانک اقتصاد نوین، مرتضی معیری به سمت مدیر طرح و برنامه این بانک منصوب شد.

معیری که دارای مدرک دکترای حسابداری است، از مدیران جوان بانک اقتصاد نوین است که قبل از احراز سمت جدید، رئیس اداره برنامه‌ریزی و مطالعات استراتژیک بانک اقتصاد نوین بوده است.

همچنین علیرضا بلگوری در حکمی دیگر حمید نقدی را به سمت مدیر مهندسی نرم‌افزار بانک اقتصاد نوین منصوب کرد.

نقدی که فارغ‌التحصیل رشته MBA است، از نیروهای جوان بانک اقتصاد نوین محسوب می‌شود که مدارج مختلف کارشناسی و مدیریتی را در این بانک طی کرده و پیش از این رئیس اداره پشتیبانی سامانه‌های نرم‌افزاری این بانک بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.