راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره‌ی ناتالی اویستمان مدیر بخش سامسونگ‌پی اروپا بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / ناتالی از مدیران اجرایی سامسونگ‌پی در اروپاست. در این نقش او مسئول توسعه و پیش بردن امور خدمات این سرویس هیجان‌انگیز در کل منطقه اروپا است. اکنون سامسونگ‌پی در اسپانیا، سوئد، سوئیس و بریتانیا پیاده شده است. سامسونگ‌‌پی بخشی از موج نوآوری در ارائه خدمات مالی است که صنعت پرداخت را تغییر می‌دهد. سامسونگ‌پی تلاش می‌کند بین همه بازیگرانی که در چند سال اخیر وارد رقابت شده‌اند، جایی برای خودش پیدا کند.

پیش از اینکه او به سامسونگ‌‌پی بپیوندد، ۱۵ سال برای آمریکن اکسپرس کار می‌کرد. در این زمان او جانشین مدیر بخش محصولات B2B بود و در زمینه بازاریابی برای آمریکن اکسپرس فعالیت می‌کرد. او در آمریکن اکسپرس در نقش‌های متعددی حضور یافته بود که ازجمله آن‌ها می‌توان به بخش‌های استراتژی، فروش، بازاریابی و توسعه محصول اشاره کرد.

او جزء کسانی است که به نوآوری باز اعتقاد دارند و در سال‌های فعالیتش تلاش کرده است با مشتریان شرکت در زمینه توسعه راه‌حل‌ها همکاری نزدیکی داشته باشد. او با دیلویت در نیویورک همکاری داشته و فعالیت‌هایی هم در زمینه مشاوره به استارت‌آپ‌ها انجام داده است.

ناتالی هم مانند بسیاری که رشته تحصیلی‌شان ارتباطی به کاری که می‌کنند ندارد، مهندسی مکانیک از دانشگاه کورنل دارد، مدارک دیگر تحصیلی او مهندسی صنایع و تحقیق در عملیات است. او در رویداد تراستک درباره اینکه چگونه سامسونگ تلاش می‌کند در زمینه نوآوری در صنعت پرداخت پیشرو باشد، صحبت می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.