راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره رجیس فولباوم مدیر بخش پرداخت «لبانکه پوستال» چه می‌دانید؟

ماهنامه عصر تراکنش / رجیس فارغ‌التحصیل مدرسه کسب‌وکار ESSEC است و مدرک MBA از INSEAD دارد. او در «لبانکه پوستال» مدیر بخش پرداخت و عضو کمیته مدیریت است. از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۵ او مدیر اجرایی مسترکارت فرانسه بوده است.

قبل از آن هم در موسسه‌های مالی نقش‌های مختلفی داشته است. ازجمله جاهایی که او حضور داشته، می‌توان به مک‌کنزی و گولدمن سکز اشاره کرد. او همچنین در گروه آلیانز، در بخش‌های ادغام و تملیک کار کرده است. در شرکت ویزای اروپا هم جزء افراد ارشد بوده است. او در رویداد تراستک امسال درباره نوآوری‌های بانکی که در آن کار می‌کند، در زمینه راه‌حل‌های پرداخت و خدمات مالی صحبت می‌کند. بانکی که رجیس در آن کار می‌کند، یعنی La Banque postale اول ژانویه ۲۰۰۶ شکل گرفته و زیرمجموعه شرکت پستی La Poste است. شرکت پست فرانسه از سال ۱۴۷۷ کار می‌کند و این بانک تقریباً مشابه پست‌بانک در ایران است.

امسال دست رویداد تراستک احتمالاً از سال گذشته هم بسته‌تر باشد؛ هم رقبای این رویداد زیاد شدند و هم افراد بیشتری هستند که دیگر به رویدادها اهمیت نمی‌دهند.

شاید در سال‌های آینده عطش ایرانی‌ها به حضور در رویدادهای خارجی هم کمتر شود. با نگاهی به سخنرانی‌های امسال تراستک به نظر می‌رسد که نباید انتظار چیز دندان‌گیری در این رویداد را داشته باشیم و صرفاً باید شاهد برگزاری رویدادی با حضور کسب‌وکارهایی باشیم که محصولات معمولی‌شان را به نمایش گذاشته‌اند و دنبال مشتری می‌گردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.