راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بام پربازدیدترین واژه بانکی در جستجوی گوگل 2017 به زبان فارسی بوده است

واژه «بام»و «سامانه بام» محصول شرکت داده‌ورزی سداد، متعلق به بانک ملّی ایران در صدر فهرست جستجوی مفاهیم بانکی گوگل به زبان فارسی در سال 2017 قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده‌ورزی سداد، نتایج به دست آمده از گزارش Google trends نشان می‌دهد، «بام» محصول برتر بانک ملی ایران که توسط کارشناسان و متخصصان جوان و خوش‌ذوق شرکت داده‌ورزی سداد طراحی و اجرا شده است؛ از زمستان سال 1395 تا پاییز 1396 به‌عنوان یگانه واژه بانکی و جزء 20 گزینه پرجستجوی ایرانیان، در سال 2017 بوده است.

دریافت صورتحساب، انتقال وجه، شارژ خودکار سیم کارت، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و پرداخت به خیریه‌ها، تنها بخشی از خدمات سامانه «بام» است.

نرخ رشد ثبت‌نام در این محصول منتخب از ابتدای سال جاری تا آذرماه 1396، بیش از 6 برابر و تعداد اعضاء از ابتدای دی‌ماه 1395 تاکنون بالغ‌بر 140 درصد و در تراکنش‌های کارت به کارت بیش از 500 درصد افزایش داشته و تا پایان آذرماه 1396 در حدود 2 میلیون نفر از خدمات «سامانه بام» بهره‌مند می‌شوند. این در حالی است که جستجوی عبارت «سامانه بام» در موتور جستجوی گوگل بیش از دویست درصد و عبارت «بام» بیش از 90 درصد رشد را از آن خود کرده است.

سال گذشته و در ششمین جشنواره دکتر نوربخش و در مراسم اختتامیه ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت 13 و 14 دی‌ماه 1395، به دلیل طراحی جذاب و اجرای حرفه‌ای سامانه بام (بانکداری اینترنتی)، موفق به کسب رتبه اول نوآوری‌های برتر در گروه بانک‌ها شد و تندیس برتر و لوح تقدیر این همایش را از آن خود کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.