راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افتتاح کیپاد یا کیف پول همراه پاسارگاد در مشهد

کیپاد یا کیف پول همراه پاسارگاد در مشهد افتتاح شد. مراسم افتتاح کیف پول همراه پاسارگاد در سالن شورای شهر مشهد و با حضور چهره‌های مختلف برگزار شد. از ده روز پیش مردم مشهد قادر به استفاده از کیپاد در پرداخت‌های خرد خود شده‌اند و امروز به‌صورت رسمی این پروژه افتتاح شد. از جمله چهره‌های دولتی حاضر در مراسم افتتاح فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تقی‌زاده خامسی شهردار مشهد، براری معاون امور دولت، مجلس و استان‌ها و مدیرانی از وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران بودند. همچنین مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و معاونان و مدیران این بانک و شرکت‌های فناپ در این رویداد حضور داشتند. محمد فرجود، معاون فناوری اطلاعات شهرداری تهران، دکتر کرمانشاه معاون سابق فناوری‌های نوین بانک مرکزی، باقر صمدی، قائم‌مقام ایرانسل از جمله چهره‌های حاضر در این رویداد بودند.

 

ببینید: گفتگو با زهرا میرحسینی درباره کیپاد راهکار بانک پاسارگاد برای پرداخت‌های خرد

 

از ده روز پیش مردم مشهد می‌توانند از کیپاد استفاده کنند؛ برای این‌که مردم مشهد بتوانند از فناوری NFC در پرداخت‌های خرد خود استفاده کنند. بانک پاسارگاد، فناپ، فناپ پرداخت، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، شهرداری مشهد و ایرانسل با هم همکاری کردند. پیش‌ازاین در قزوین به‌صورت پایلوت این طرح پیاده‌سازی شده بود و حالا در مشهد که یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران است شاهد شروع این حرکت هستیم.

 

افتتاح کیپاد در روز ولادت پیامبر (ص)

کیف پول الکترونیک بانک پاسارگاد (کیپاد) امروز، ۱۵ آذرماه مصادف با ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، در مشهد افتتاح شد. این مراسم با حضور مدیران وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، مسئولان استانداری و شهرداری، اعضای شورای شهر، مقامات محلی و مدیران بانک پاسارگاد، در محل تالار شهرداری برگزار شد.

کیف پول همراه پاسارگاد مبتنی بر فناوری ارتباط نزدیک (NFC) بر روی تلفن همراه با نام تجاری «کیپاد» برای اولین بار در کشور، توسط بانک پاسارگاد، به‌منظور انجام پرداخت آسان، سریع و امن، طراحی و پیاده‌سازی شده است. این پروژه در شبکه حمل‌ونقل عمومی و فروشگاه‌های منتخب شهر مشهد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

1 دیدگاه
  1. داور می‌گوید

    درود…متاسفانه عملا غیر قابل استفاده است…چون باید علاوه بر اینکه گوشی nfc داشته باشه سیم کارت رو هم باید nfc دار کنی و شرکت ایرانسل هنوز این سیمکارت ها ر به بازار ارائه نکرده…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.