راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه یک حساب پرفکت‌مانی باز کنم؟ / راهنمای تصویری ساخت کیف‌پول پرفکت‌مانی

 

پرفکت‌مانی  یک نوع ارز آنلاین است که می‌توان از آن برای انواع پرداخت‌های اینترنتی در قالب دلار امریکا، یورو، طلا، و حتی بیت‌کوین استفاده کرد. کیف‌پول این ارز اینترنتی توسط سایت perfectmoney.is ارائه می‌شود و تمام عملیات و تراکنش‌های مربوط به آن را می‌توان در این بستر آنلاین انجام داد.

چگونه یک حساب پرفکت‌مانی باز کنم؟
چگونه یک حساب پرفکت‌مانی باز کنم؟

استفاده از پرفکت‌مانی برای تبدیل ارزهای رمزنگاری‌شده یا رمزارز نیز یکی دیگر از کاربردهای این ارز اینترنتی است که می‌توان با استفاده از صرافی‌ها یا سایت‌های تبدیل ارزهای دیجیتال از آن برای این نوع از تراکنش‌ها استفاده کرد.

 

چگونه یک حساب پرفکت‌مانی داشته باشم؟

برای باز کردن یک حساب کیف‌پول پرفکت‌مانی ابتدا باید وارد سایت perfectmoney.is شده و از قسمت ثبت‌نام (sign up) اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید. در ادامه به بررسی گزینه‌های ثبت‌نام خواهیم پرداخت.

در بخش نام حساب (account name) عبارت موردنظر خود را به انگلیسی وارد کنید. سپس در گزینه‌ی دوم نام کامل خود را بنویسید. در ادامه به‌ترتیب نام شهر، آدرس، نام کشور، کد پستی، و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

چگونه یک حساب پرفکت‌مانی باز کنم؟

وارد کردن اطلاعات گزینه‌هایی که با علامت ستاره (*) مشخص شده‌اند اجباری است.

در بخش نوع حساب، دو گزینه‌ی شخصی و کاری وجود دارد که می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

در دو گزینه‌ی بعدی رمز عبور موردنظر خود را یک‌بار در هر گزینه وارد کنید. سپس بر روی علامت گزینه‌ی آخر تیک بزنید و در پایان دکمه‌ی ثبت‌نام (register) را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که رمز عبور شما باید حداقل شامل 6 کاراکتر و متشکل از حروف و اعداد باشد.

اکنون ثبت‌نام تمام شده و باید از صندق ایمیل خود ایمیلی که حاوی آی‌دی (Member ID) حساب شما است را یادداشت کرده و در زمان ورود به سایت آن را وارد کنید.

چگونه یک حساب پرفکت‌مانی باز کنم؟

در هر بار ورود شما به حساب کاربری، نیاز است آی‌دی عضویت و رمز عبور به‌علاوه‌ی عبارت امنیتی را وارد کرده و با فشردن عبارت authorize شماره‌ی امنیتی یک‌بار مصرفی که به ایمیل شما ارسال می‌شود را وارد کرده تا پس از احراز هویت، وارد حساب خود شوید.

چگونه یک حساب پرفکت‌مانی باز کنم؟

در سمت راست تصویر می‌توانید شماره‌ی حساب‌های خود را ببینید که با فشردن عبارت add account می‌توانید یک حساب و آدرس بیت‌کوین برای خود تعیین کنید. آدرس حساب طلای شما با G، حساب دلار با U، حساب یورو با U، و حساب بیت‌کوین با B شروع می‌شود.

چگونه یک حساب پرفکت‌مانی باز کنم؟

با کلیک بر روی هرکدام از حساب‌ها می‌توانید صورت‌حساب و سوابق تراکنش های خود را مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.